Screenshots

Description

Protect your online privacy with Hexatech VPN's ultra-fast servers with a simple tap of the connect button! With Hexatech VPN you will get secure connections with our military-grade encryption to keep you safe from cyber-criminals.

Hexatech VPN users enjoy:

► Totally Free VPN with limited ads
► Fast and reliable VPN connections
► WiFi hotspot shield

Browse anonymously and securely now with HexaTech VPN Proxy:

> One Tap to Connect
> No credit card needed
> No Registration or Logging is needed
> No Logs saved

IN-APP PURCHASE:
You can be a premium user through an auto-renewing subscription.

Monthly: $11.99
6 Months: $47.99
Yearly: $71.99

- Payment will be charged to iTunes Account at confirmation of purchase
- Subscription automatically renews unless auto-renew is turned off at least 24-hours before the end of the current period
- The account will be charged for renewal within 24-hours prior to the end of the current period, and identify the cost of the renewal
- Subscriptions may be managed by the user and auto-renewal may be turned off by going to the user's Account Settings after purchase
- No cancellation of the current subscription is allowed during an active subscription period
- Any unused portion of a free trial period, if offered, will be forfeited when the user purchases a subscription to that publication, where applicable

LEGAL:

Please see our "Terms of Service" and "Privacy Policy":

Terms of Service: https://betternet.co/terms
Privacy Policy: https://betternet.co/privacy-policy

What’s New

Version 3.1.2

Connection stability improvements

Ratings and Reviews

4.5 out of 5
34.9K Ratings

34.9K Ratings

Chet review ,

Great VPN

This vpn works great. Very unintrusive. The only fault it has is that it occasionally disconnects. This would be ok if the app disconnected you from the internet. Instead you will reconnect to the internet without your VPN. This means you lose privacy. You end up exposed. Better to lose the internet and reconnect the VPN yourself. If the app did what I suggest it would be perfect. Just the same this free VPN deserves the five star rating I gave it.

You can also option for the premium which gives you a better connection and no adds. The rate is reasonable if you purchase the year plan. No adds means none of information is shared with anyone.

Developer Response ,

Thank you for leaving a review for HexaTech and thank you for your kind words, I will pass this positive feedback to our team so they can continue improving and make of HexaTech an excellent VPN for our customers!.

Seeshe53 ,

Questionable

DO NOT INSTALL THIS APP! I fail to see how this app has 4.5 out 5 for reviews. I made the mistake of accepting the reviews at face value and installed. They must have paid people for their reviews or written them themselves. This absolutely the worst app ever. It wouldn’t connect, slowed my phone to a crawl, wouldn’t allow me to connect to secure home WiFi. I couldn’t post to business Facebook page from my phone or go to my business website while this app was on my phone. I reached out to developers from the contact us several times over three days for help to cancel my trial subscription. I have yet to to get help other than problem solved. On reading further through the reviews I found where developers replied to another bad review with and iPhone telling them how to cancel their subscription. Couldn’t do it from my iPhone but did it from my iPad and now my phone is operating like it did before installing the useless app. If I could rate less than 1 Star I would.

Developer Response ,

We are sorry to hear that you are having connection difficulties with HexaTech. Please let us know more details of what's not working for you. Please submit a request through our app: tap the 3-Bar icon and please select the second option "Contact Us" then click on Connection Problem to finally describe with more details the inconvenience you are having with HexaTech.

Jrice41 ,

Mediocre at best

I am/ was a paid subscriber (not for long). The app routinely kills my WiFi connection. Most of the time I have to exit out of the app and then reboot everything in order for it to work again. The app routinely forgets I am “premium” and I have to continually restore my purchase. The most recent issue was that I had to completely remove the app to keep my iPad from trying to automatically turning on the vpn which wasn’t even open. Which would in turn kill the WiFi connection. Don’t even try to write an email to them because they don’t respond to user issues. I will bet that after I post this comment you will see a response from them saying “...we are sorry you are having problems with this app. Please contact our support team”. Would love to but you don’t answer your emails......

Developer Response ,

We apologize for the inconveniences you had with our app and the bad experience you had.We are aware of the problems you are having and we do need to contact us back so we can address each one of problems you had and we will like to compensate you for all the trouble. We will restore your purchase to your account and work on your connection issues.

Information

Seller
Betternet LLC
Size
60.5 MB
Category
Productivity
Compatibility

Requires iOS 10.0 or later. Compatible with iPhone, iPad, and iPod touch.

Languages

English

Age Rating
Rated 4+
Copyright
© Betternet LLC
Price
Free
In-App Purchases
  1. Hexatech Premium $4.99
  2. Hexatech Premium $29.99
  3. HexaTech Premium $11.99

Supports

  • Family Sharing

    With Family Sharing set up, up to six family members can use this app.

More By This Developer

You May Also Like