What’s New

Version 1.32

We love the Louvre Museum and for that reason we are continuously updating the product.
- Tailored webview tour details.

Ratings and Reviews

1.8 out of 5
11 Ratings

11 Ratings

global tribe leader ,

Waste of time

Just as another user already commented. There is zero content that is free.

Dear developer, if you intent to charge for all contents, why not just charge for the app instead of pretending it is free? That way you can avoid low star ratings. Maybe the app is fabulous after I pay for the contents but we may never know now because disappointment of not being able to try anything before buying has made me decide to delete the app.
Bad business practice can kill a good product.

Developer Response ,

Thank you for your feedback. We are very sorry you have had a bad experience with the app. We are trying to improve it in a daily basis. As you may know there are many revenue models within the apps and we have decided to use the freemium model (free to download with locked content). We have never implied anything other than that. Even if you look at the app store page, it says that the app contains In App Purchases and it shows a price for each one of them.

LaGioconda ,

No content whatsoever unless you pay

I understand that most apps only give limited content for free, but this gives none at all. Waste of time downloading it.

Developer Response ,

Thank you very much and we are sorry the hear that. It is only 1 payment to unlock the content. The reason behind this is for travelers to be able to enjoy everything in an offline mode without paying for roaming charges while they travel. Even being able to use geolocalization capabilities such as GPS or Augmented Reality without being connected to your cell phone provider. We hope you understand and if you have any other question, please do not hesitate to get back to us.

Please check out our new free app "Tours & Travel"

https://itunes.apple.com/app/tours-travel/id886459427?mt=8

Thank you

HollyDay25 ,

No way

Rubbish is right. You download the app, only to be told immediately to make purchases. Not even a single use in downloading whatsoever.

Developer Response ,

Thank you for your feedback. We are very sorry you have had a bad experience with the app. We are trying to improve it in a daily basis. As you may know there are many revenue models within the apps and we have decided to use the freemium model (free to download with locked content). We have never implied anything other than that. Even if you look at the app store page, it says that the app contains In App Purchases and it shows a price for each one of them.

Subscriptions

Louvre Museum
Louvre Travel Guide
£0.00

Information

Provider
Gonzalo Martin
Size
115 MB
Category
Education
Compatibility

Requires iOS 11.0 or later. Compatible with iPhone, iPad and iPod touch.

Languages

English, French, German, Italian, Portuguese, Spanish

Age Rating
Rated 4+
Copyright
© Gonzalo Martin
Price
Free
In-App Purchases
  1. Paris Travel £1.99
  2. Louvre Museum Floor Plans and Information Map £1.99
  3. 3d музей

Supports

  • Family Sharing

    Up to six family members will be able to use this app with Family Sharing enabled.

More By This Developer

You May Also Like