boohoo-Clothes Shopping Online 4+

Shop Womens Fashion Clothing

Boohoo.com UK Limited

    • Free

Screenshots

Description

boohoo are the global fashion brand empowering people to wear exactly what they want at affordable prices the world over, no matter what the occasion. Simply download our free app for instant access to the latest women’s & men’s clothing, beauty & more, with hundreds of new styles landing every week.

Get app exclusive offers that are too good to miss across the latest dresses, tops, shoes & accessories. From plus size clothing to maternity fashion, we’re here for it all.

The boohoo app hot list:
• boohoo Premier – get Unlimited Next Day Delivery for a year and exclusive offers.
• Visual Search – seen something you like? Snap it and we’ll do the rest.
• Fast and secure checkout - shop your latest obsessions with speed and ease.
• Apple Pay – making your shopping experience even smoother.
• Track your order – track it to your door.
• Wishlist – when you’re in a rush and want to bag that hot new outfit later.
• Notifications – hear about exclusive offers and the latest collaborations before anyone else.
• Step Challenges - we're using Apple's Health Kit for our Step Challenges

What’s New

Version 9.3.4

Get ready for the biggest discounts of the year with Black Friday around the corner. Shop amazing pieces at great prices for that upcoming event or your everyday outfits. Thanks to performance improvements and a few bug fixes, it's easier for you to shop the latest trends hassle-free; and, with our new energy-saving mode, you can shop more sustainably anytime. Love, boohoo x

Ratings and Reviews

4.7 out of 5
3.5K Ratings

3.5K Ratings

malapo2 ,

Highly recommended

I order two jumpsuit and heels and love it I didn’t receive yet but am so excited and I can’t wait thank you boohoo

Developer Response ,

Hello there!

Thank you so much for your amazing review. I do hope you love the jumpsuits and heels now they have been received.

I hope to see you shopping with us again soon, take care!

Amelia

shaas naushad ,

Stay away from this company!

If your size doesn’t fit and you want to return? Good luck Terrible customer service. Tried to get in touch with customer service but no reply for days. And they came back after few days and says it takes 29 business days for refund. Absolute joke!- It has been 2 months asking for a refund for return and the advisors keep coming back saying it’s refunded but all we are asking is for the ARN NUMBER they can’t even give that. I would love to thumb the head off whoever is in charge of this company. They comeback to your reviews to reply to make them look better but honestly you will be connected to a new advisor every time you request a refund and they make your experience really painful.

Still waiting for a refund and there is literally nobody you can talk to

Developer Response ,

UPDATE-
Good morning,
Thank you for letting me know that you have reached out to customer service, all messages are responded to in the order they are received and we try to respond to all messages as quickly as possible.
We can absolutely provide ARN numbers however we do need to allow time for the finance team to provide this to us, please can you confirm your order number for me?
Have a great day and take care,
Fiona
*****

Good morning,
Thank you for taking the time to leave your review, we do appreciate you're feedback as we're always looking for ways in which we can improve our services.
I am sorry to hear that you're still waiting on your refund, so that I can look into this for you please can you reply with your order number.
Thank you
Fiona

fashionista2021 ,

Still waiting to be refunded!!!

I made an order on the app but received no confirmation email or order number however my bank account was charged. I contacted customer service to see what the problem was and they said that my order hadn’t processed, it might have been a glitch. They said it would take up to 7 days for the refund to come through but it’s been 3 weeks and I have still not been refunded. Will not be purchasing from the app again as this was not the first time this has happened me.

Developer Response ,

Hello,

Thank you for taking the time to review. I am very sorry to hear about your order not going through but the payment still being taken, especially as this has happened on more than one occasion. I do hope that this has now been resolved for you and the refund has been received, our customer services team are available 24/7 if you do need anything else. I do hope you will give us another chance in the future.

Take care,

Amelia

App Privacy

The developer, Boohoo.com UK Limited, indicated that the app’s privacy practices may include handling of data as described below. For more information, see the developer’s privacy policy.

Data Used to Track You

The following data may be used to track you across apps and websites owned by other companies:

  • Usage Data

Data Linked to You

The following data may be collected and linked to your identity:

  • Purchases
  • Financial Info
  • Location
  • Contact Info
  • Identifiers
  • Usage Data

Data Not Linked to You

The following data may be collected but it is not linked to your identity:

  • Health & Fitness
  • User Content
  • Identifiers
  • Diagnostics

Privacy practices may vary based on, for example, the features you use or your age. Learn More

Supports

  • Wallet

    Get all of your passes, tickets, cards, and more in one place.

More By This Developer

You Might Also Like

Shopping
Shopping
Shopping
Shopping
Shopping
Shopping