iPhone Screenshots

Description

Now, we’ve got brand new Walking and Running workouts for weight loss and a built-in Calorie Tracker!

Want to eat healthy, but cooking recipes is not always convenient? Worry not! Use Calorie Tracker to add any food item to your daily diary and track your progress even more accurately!

Even though our app is already an ultimate solution for weight loss, we are tirelessly working to make it better. This update includes tons of brand-new content, improved user experience, and additional features for a healthy and effective weight-loss journey. You don’t have to worry about anything, we’ve got you fully covered with custom meal plans, targeted workouts, water and calorie trackers, step tracker and other useful quirks and features.

The BetterMe app provides you with:
- Workout journeys: personalized sets of exercises and nutrition to help you get in shape faster
- All-new meal plans: dishes picked according to your preferences, and are easy to make thanks to video recipes
- New community with daily articles, tips, tricks, and answers to all the FAQ’s
- Personal coach feature so are always professionally guided and supported through your weight loss journey
- Water tracker and step counter to make sure that you’re staying on track
- Yoga and walking workouts.

The all-new BetterMe: Weight Loss Workout is available in English, Spanish, Portuguese, French, Russian, Chinese, Korean, and Japanese.

We strive to provide you with outstanding user experience, easy yet effective workouts, nutritious and healthy meal plans fine-tuned to your preferences (vegetarian, traditional, keto, etc.), as well as video recipes to make the cooking process a breeze. There is no need to go to the gym; every single workout can be done at home.

The shopping list feature is super convenient: you don’t need to write down all the required ingredients, you can now tap on the recipe and instantly add all the ingredients to your shopping list.

BetterMe app is also integrated with Health Kit, so that you can track your steps inside the actual app as well as log your water and calorie intake. You can see your workout and meal schedule on the main screen and set workout notifications so that we can remind you to work out at a suitable time. We’ve also added yoga journeys as well as walking and running workouts to make sure that we’ve covered all your daily activity needs.

We offer a wide range of subscription options so that you can choose the right one for you (half-year access, weekly renewal, free trial, etc.). You can cancel your subscription at any moment in your iTunes account settings, but refunds will not be provided for any unused portion of the terms. Payment will be charged to your iTunes Account at purchase confirmation. Any unused portion of a free trial period, if offered, will be forfeited when the user purchases a subscription to that publication, where applicable.

Detailed information on our Terms of Use is available here - https://bttrm-v3.com/info/terms-eng.html
Privacy Policy - https://bttrm-v3.com/info/privacy-policy-ru.html

What’s New

Version 4.2.3

Bug fixes and stability improvements.

Ratings and Reviews

4.2 out of 5
2.7K Ratings

2.7K Ratings

Idu9 ,

Best app for lazy people like me

The exercises make you feel energetic and keep active throughout the day. Best way to not only loose weight but having a great shape too. Definitely recommended for everyone who’s finding it hard to start.

Developer Response ,

Hi! We appreciate your feedback, and we're very glad to see you like our app! We hope it'll continue being helpful on your fitness journey. All the best, Team BetterMe

mh03by79 ,

Refund

Hi
Just clicking on the free trial it showed that my six month subscription is activated the app clearly showed that it is seven days free trial and they charged me immediately I just want to check what this was and they activated my subscription. I want to cancel, I don’t want to use this its all about making people pay forcefully it is not ethical and not right I cancelled my subscription but my card is still charged please refund me my money . This is embezzlement

Developer Response ,

Hello,
Please find account termination instructions below as we are not authorized to cancel subscriptions on behalf of our users. We do not handle refunds, nor do we settle money-related disputes. Please contact Apple to request a refund.
- Please note that subscriptions are cancelled through AppStore, not through the BetterMe app. Normally, the BetterMe subscription should be listed among your subscriptions unless you have purchased the Lifetime option. Please visit the Apple Support website for further assistance and if you'd like to find all the information on managing the subscriptions billed through Apple.
- To request a refund through Apple, please find more info via the following link: https://www.imore.com/how-to-get-refund-itunes-app-store.
Please note that
- The users are charged by Apple, not by us. We do not have access to users’ payment details. Rather, AppStore uses the card details tied to respective accounts. We do not control when and how AppStore charges app users.
- As a rule, AppStore renews BetterMe subscriptions at least 24 hrs before the subscription end date. What happens is they ""secure"" the necessary funds, making them unavailable until the payment is due. Sometimes, this happens before the 24-hour deadline. We do not influence this process.
We hope that this information is useful, and that your issue is resolved soon.
Best regards,
Team BetterMe

anua073 ,

All glitch

I bought the membership and since then I am unable to connect to the app. All other apps work fine but only with this app it says connection lost. Please either fix this or refund my money.

Developer Response ,

Hello,
Please try re-installing the app and/or checking that the app version has been updated. Things should be working properly now.
We are sorry for the inconvenience, and we thank you for your patience and understanding!
We hope you'll enjoy working out with our app.
Best regards,
Team BetterMe

Information

Provider
Matar Trade and Invest Limited
Size
351.6 MB
Compatibility

Requires iOS 12.0 or later. Compatible with iPhone, iPad and iPod touch.

Languages

English, French, Japanese, Korean, Portuguese, Russian, Simplified Chinese, Spanish, Traditional Chinese

Age Rating
4+
Location
This app may use your location even when it isn't open, which can decrease battery life.
Copyright
Price
Free
In-App Purchases
  1. Fat Loss Program. 3 days trial ₹ 749
  2. BetterMe ₹ 749
  3. BetterMe Monthly Subscription ₹ 1,549

Supports

  • Family Sharing

    Up to six family members will be able to use this app with Family Sharing enabled.

More By This Developer

You May Also Like