Bayad PH 4+

The Official Bayad App

CIS Bayad Center, Inc.

    • Free

iPhone Screenshots

Description

Bayad is your all-in-one pera transaction app offering accessible, easy, and reliable way of managing funds, saving, spending, and earning incentives with family and friends. Make Bayad your new BFF: Budget Friend Forever, one pera transaction at a time! Enjoy these features:

Bayad Wallet
Open a Bayad wallet, add money and you’re good to go! No need to worry, your Bayad wallet is safe and secure!

Pay Bills
Settling essential bills is just a tap away with Bayad.

Add Money
Cash-in at Bayad Centers nationwide or cash-in online through Unionbank and/or BPI.

Buy Load
Purchase or send load anytime, anywhere for any network- Smart, TNT, Globe, TM.

Send Money via QR or Mobile Number
Money transfers are now faster by just scanning a QR code or using your mobile number!

Withdraw Money
Cash-out from your Bayad wallet at select Bayad Centers!

All these and more in one app! #YouCanBayadAll

Download now!

What’s New

Version 2.0.3

Narito na ang latest version ng Bayad App! Mag-upgrade na for a faster and smoother Bayad experience.

Kung ikaw ay may maliit na negosyo, pwedeng gamitin ang Bayad Asenso, our newest app feature, para sa additional Php 7,000 na kita kada buwan! Tumatanggap ang Bayad Asenso ng 100 billers and prepaid e-loading para sa inyong business.

Tara na at i-update ang inyong Bayad app!

Ratings and Reviews

2.9 out of 5
263 Ratings

263 Ratings

AKRMD18 ,

PAGIBIG HOUSING LOAN BILL DATE NOT WORKING

I cannot pay my pagibig housing loan it keeps on telling me the bill date format which I cant indicate because there is no option for you to input the bill date.

I use this app already before to pay my pagibig housing loan and this is the first time I experienced this after the recent update.

Hope you fix this soon.

Developer Response ,

Hi, we're sorry to hear that you've been having issues with the app. Please allow us to make things right by reaching out to support@bayad.com. Kindly describe the issue you are encountering, as well as a screenshot of the transaction together with your complete details.

We will investigate immediately to solve these encountered issues. Thank you for your continuous support and patience!

niralyn ,

Useless

I used Bayad center app to pay my home credit loan. It was successfully processed and a reference number was also shown in the app. After 2 days the funds still not posted, I checked their Facebook page and I saw someone commented with the same situation, so I also commented the SS of the payment I made. The FB admin said to send them a direct message so I did. I sent them more than 5 messages, but they just seen my messages. I sent them an email to raise my concern with the details of my payment and ask them to just return my money. The following day my funds were back and when I tried to withdraw it my account shows Basic and I needed to upgrade it to be able to withdraw/send a funds. But the day that I created an account I upgraded it right away and got approve the following day and every time I clicked upgrade now it will route me to the page where it shows the benefits of upgrading your account and it was showing my account was upgraded.

This app is very useless! The whole team lacks of everything! They don't even respond to Facebook and their support team is no help at all.

Developer Response ,

Hi Niralyn, we are sorry that you're having issues with the app. Can you write to us at support@bayad.com. If you had been issued with a ticket number, kindly provide so we can track it for you. We will investigate immediately & solve the issue. Thank you for your continous support

1.2.3m ,

Old bayad center app user.

Gamit ko yung old version ng bayad center app. Meron aqng refund doon worth 800 pesos. 9 months n pero on process pdin pag tinatanong q status through email. Sna nman maprocess na yun. Antagal n nun.

everytime na i-email ko yung detail, still on process pdin daw to the concerned department. Same lang ang isinasagot sa akin. Nakakainis na.

Paki-follow-up naman yung refund q last july 8, 2020 pa yun. 3 payment for smart bro. 800 x3= 2400. Then pinacancel ko yung 2 pagkatapos q makita na pumasok dn pala yung ibang binayad q na nag-error nung una. Sa smart account q, nag-reflect yung 3 payment. Before july 30, wala na yung isang 800 na binayad ko. Tinawag ko sa smart yun To verify. Walang bumalik na 800 sa bayad center app ko. Pa-ulit-ulit akong tumatawag sa inyo at nag-eemail pero parehas lang ang sagot ni ms. Jie na

“As per checking request is still on process and were still waiting for the feedback from our concerned department. We already made another follow up today.”

For 9 months? Hindi padin ma-track ng “CONCERNED DEPARTMENT” nyo yung kailangan ko?

Pag tinanong nman kung paano ko makokontact yang CONCERNED DEPARTMENT nyo, di nyo ako masagot.

Developer Response ,

Hi, we are sorry that you're having issues with the app. Can you write to us at support@bayad.com. Kindly include a description of the issue you are facing, your complete details and screenshot of transaction. We will investigate immediately & solve the issue. Thank you for your continous support.

App Privacy

The developer, CIS Bayad Center, Inc., indicated that the app’s privacy practices may include handling of data as described below. For more information, see the developer’s privacy policy.

Data Used to Track You

The following data may be used to track you across apps and websites owned by other companies:

  • Usage Data

Data Linked to You

The following data may be collected and linked to your identity:

  • Contact Info
  • User Content
  • Identifiers
  • Usage Data

Data Not Linked to You

The following data may be collected but it is not linked to your identity:

  • Contact Info
  • Diagnostics

Privacy practices may vary based on, for example, the features you use or your age. Learn More

You Might Also Like

Finance
Finance
Finance
Finance
Finance
Finance