Capturas de pantalla

Descripción

Cool Fonts es la aplicación de fuentes y tipos de letra Número 1 en el Mundo!

Ahora en tu teclado con fondos personalizados!

Disfruta de las fuentes integradas en tu teclado de forma nativa!

Desarrollada en España, te permite cambiar las letras de tus mensajes por otras más vistosas y divertidas.

Funciona en whatsapp, imessage, facebook, twitter, instagram y en cualquier lugar en el que puedas introducir texto.

Hasta puedes escribir mensajes boca abajo!

Descárgala ya para tener acceso a más docenas de tipos de letra diferentes y escribe a tus amigos para dejarlos boquiabiertos!

Cool Fonts Premium Subscription Information

Joining Cool Fonts Premium enables a 3-day free trail, followed by a monthly membership fee.
-Subscription automatically renews unless auto-renew is turned off at least 24-hours before the end of the current period
-Account will be charged for renewal within 24-hours prior to the end of the current period
-Subscriptions may be managed by the user and auto-renewal may be turned off by going to the user's Account Settings after purchase.
-Any unused portion of a free trial period, if offered, will be forfeited when the user purchases a subscription to that publication, where applicable.

Novedades

Versión 3.0.1

Nuevas fuentes y teclados!
Crea tu propio keyboard theme.
Esta versión trae las mejores fonts que hemos creado!

Valoraciones y reseñas

4.6 de 5
24.2 k valoraciones

24.2 k valoraciones

HorseriderRiley17 ,

hi

It’s a very good app, I like the choice of themes. It is very easy to use but it’s a shame most fonts you have to buy a subscription for. Anyways apparently you might get more fonts if you write some 100+ word response, so forgive me for the spam of weird combinations and words. I just woke ya girl and then she got mad at me omg was a weird thing to do I do not like you and the girl you gotta was a weird day I was gonna was your last time I had a baby shower and then you don’t wanna was the way point to you I was gonna say I love you and I love y’all I wanna is your birthday I wanna is your time I wanna was the time I got to the house and I’m gonna was the night you were coming to my room. I’m gonna is your birthday to go and I wanna go get a tan or a bikini or a hoodie and then a bikini or a hoodie or something is the day I wanna I was gonna. I like to think about it but like it is kinda like the same time but it’s a weird game and it doesn’t even wanna go on and it’s not gonna it was a weird thing and it is so pretty and it was just so like it is a super cute game but I gotta is a good day to get to it haha

also if you’re reading this still, you are loved and important. No matter how you feel; you will forever be loved and important. Take care of yourself sis/bro, you deserve it! Have a nice day

Malak Alghazali ( ͡° ͜ʖ ͡°) ,

Cool Fonts is the Best!

I found out about cool fonts and I decided to download it. When I first downloaded it I was not sure how it would go because I’ve downloaded a font app before and it was the worst! When I used it it helped me in a lot of things like if I wanted to right a surprise letter to someone or if I wanted to use it for texting stuff like that. I really recommend this app! One more thing that I really enjoy about Cool Fonts is that in the beginning it tells you how the app works and how to use it. I use this app all the time now and I think if you like different fonts than just plain old fonts than I think you should give it a try! Fun fact Cool Fonts has really cool emojis like for an example:( ͡° ͜ʖ ͡°) м(._.)м (´△`)♪ funny right?

Example of one of my favorite fonts from Cool Fonts: нєℓℓσ вєαυтιfυℓ! (◠‿◠)

March-3-2017 ,

good app- Problems?

Ive had this app before in pretty sure. I started an aesthetic lyric account and want to make the font look well, aesthetically pleasing. But if i do a ‘long review’. I unlock some more stuff so keep scrolling when weird words pop up. But the app has a-lot of locked stuff and i would be aware of it. Although most of the unlocked stuff is aesthetically pleasing as-well. review is done time for random. ya i got a little owute i is a week to play a basketball team game or some basketball game at camp this year or just not sure if you wanna know that your friends or your team and you play it like that you oeuvre i was the time you wanna play basketball and you just had the one that we were going and you guys wanna was the day we had own a little girl so we can do something fun and stuff to like you guys wanna is your day and i was a really fun day at the eyoyoyotot i is that your dad was the best night i was the one that you were doing so you just gonna say hey to ya guys wanna was a day like ya boy you got a prank on me bruh ueotye i is a really fun night out with me you and me you wanna was ooooo was the one first night in OK IM DONE

Información

Vendedor
ALEJANDRO PORTELA TORRES
Tamaño
150.6 MB
Categoría
Utilidades
Compatibilidad

Requiere iOS 9.0 o posterior. Compatible con iPhone, iPad y iPod touch.

Idiomas

Inglés

Edad
Clasificación 4+
Copyright
© Alejandro Portela 2019
Precio
Gratis
Compras dentro de la app
  1. UNLOCK ALL THE FONTS AND KEYBOARDS and Remove the Ads) $6.99
  2. Cool Fonts Premium $3.99
  3. Comic Font $0.99

Compatibilidad

  • Compartir en familia

    Hasta seis miembros de una familia podrán usar esta app mientras la función Compartir en familia esté activada.

Más sobre este desarrollador

Quizás te interese