螢幕快照

新內容

版本 3.74

HI Lotsa Slots fans!
Update now to get a smoother spin experience and new exciting features!
Have fun and WIN BIG!

評分與評論

4.4(滿分 5 分)
5,832 則評分

5,832 則評分

Ktb1989

Farm of fun slot is dysfunctional!

Farm of fun gets 1 star!! Please read. Overall I would give this 4 stars. This is a great game, however the current challenge is requiring me to play farm of fun and whenever I land on the correct slots to trigger a bonus round with the mole and the golden pumpkins it only works like 1 out of ten times. I have landed on the scatter multiple times and that always triggers but for some reason the bonus does not work. Maybe there is a glitch in the game or something. If there is a workaround please let me know. I feel as though I have missed out on an opportunity to win a lot of coins and be done with this silly challenge multiple times. Very frustrated at this point.

開發人員回覆

Hi there! We're sorry to hear you're having this issue, thank you for bringing it to our attention. Please message us through the app with as much information as possible so we can effectively attend to this issue for you.

Bmarcan

I LOVE THIS GAME BUT......

This is actually the first review that I have ever written on anything. I ABSOLUTELY LOVE this game but I’m extremely frustrated at the moment and after reading some of the other previous reviews apparently this is how the app is designed, which is pretty crappy!! In the beginning bonuses are amazing! You will never have a shortage of free spins or bonus games, it’s amazing! And then I noticed that the winning slowed down significantly. But I was still getting big wins and bonus games every now and then. I was actually up to 800 billion at one point and when I hit that mark was when everything basically shut off. I haven’t hit ANYTHING in weeks. I thought maybe just give it some time. It will come back around. Purchased things to see if that would help. Nothing helps! Your money basically disappears! I noticed that every time I would get into the app, my coin balance was significantly less than what it was when I was getting out of the app. It’s all just bizarre to me! I did send a message through the app earlier today so we shall see if those other complaints about customer service are also true. I really don’t want to delete the app because I really enjoy it but if something isn’t done about the 800 billion that was lost basically overnight then I’ll be left with choice I guess.

開發人員回覆

Hi there, Thank you for your feedback, we're sorry you haven't had a great experience. Please message us through the in-game "Customer Support" button, we would love to hear more so we can address your concerns. We want you to enjoy your time with us.

Tigers0911

Stay away from this app

I suspect that if anyone spent any amount of time and money checking each spin you could find flaws. I’ve played this game frequently over the past couple of weeks and sadly shame on me spent money on junk. I have noticed problems with the amount of the bet not matching the amount that came off the balance, anytime you get stars for a 5 in a row you don’t win more than you bet, I’ve been in free games and sometimes the scatter gives you more free spins - sometimes it doesn’t, I have never even seen the Grand or Major pass by to even potentially win it, if you try to stop the spin in progress it doesn’t stop the same each time you press it - it will either randomly stop one column and roll the rest or slowly keep going - basically if you try to stop the spin don’t believe you will ever be lucky enough to get free spins or increase your chances of earning bonuses. Many other things I noticed as I played that I should have written down.

In summary I have spent too much time and money. Someone should take the time to troubleshoot all of the problems with this App. Lesson learned. Don’t waste your time or money with this App.

開發人員回覆

Hi there, Thank you for your feedback, we're sorry you haven't had a great experience. Please message us through the in-game "Customer Support" button, we would love to hear more so we can address your concerns. We want you to enjoy your time with us.

資訊

销售商
Funtrio Limited
大小
160 MB
類別
Games
相容性

需要 iOS 9.0 或更高版本。与 iPhone、iPad 和 iPod touch 兼容。

語言

英文

年齡分級
以下的分級為 17+:
频繁/强烈的模拟赌博
Copyright
© Funtrio Limited
價格
免費
App 內購買
  1. All-In Pack $99.99
  2. High Roller Pack $49.99
  3. Real Slots Pack $29.99

支援

  • 家人共享

    啟用「家人共享」,即可讓最多六名家庭成員使用此 App。

你可能也會喜歡