Screenshots

Description

HitchHiker is a social network that connects Shoppers with Travelers.
Shoppers can buy all their needs from all around the world and ship with a Traveler already heading their way.
Shoppers save money shipping & Travelers make money traveling.

What’s New

Version 2.14

Bug fixes and under the hood improvements.

Ratings and Reviews

4.5 out of 5
330 Ratings

330 Ratings

123carlos456 ,

Great idea , best service

It’s a magic maker for frequent traveler , you can make money almost equal your ticket , the support team is perfect

Developer Response ,

Hi 123carlos456,


Thank you so much for supporting us, We will always be in continuous development to get even better and provide better and easier experience to meet your expectations.

Love,
HitchHiker Team

sarah.ahmed93 ,

Great Idea, Paranoid Developers

The app developers are so worried that people will make deals outside the app that they’ve stopped the feature which lets you send pictures before paying.
All that really does is force us to communicate outside the app. Tried to convey this to customer service but their responses were annoying and unhelpful.
To add to all this lately payments wont go through and I’ve used my card in other places and other websites and it works fine. I’ve even called my bank per Hitchhiker’s instructions and the bank told me it was a network error on Hitchhikers side.
Honestly time is of the essence and they do nothing to help. Very frustrating.

Developer Response ,

Hi Sarah,

We constantly work to improve our service and we want to assure you that we will do our best to help you with any issue that you might be experiencing.

Please send us your contact details Support@HitchHiker.io with further details of this issue, and we will immediately assist you.

Your review is valuable and we aim to resolve it.

Sam_Magharious ,

Not recommended at all for travelers

I’ve just started using the service for couple of my trips and their customer support is nothing less than useless.

They put your money on hold until all the trip shipments get completed. One of my shipments didn’t arrive on time and I’ve agreed with the shipper on returning it back and we both communicated that to Hitchiker. They responded that the shipment has been removed and it’s resolved. Until today my shipments are on hold despite reaching out to them 4 times on 6 days with no response!

Not recommended at all

Developer Response ,

Hi Sam,

We take your comments seriously and we apologize for the inconvenience caused you’ve had.

Our team is already looking into the issues you have encountered and solve it immediately.

If you have additional feedback, please reach out to Support@HitchHiker.io to help you immediately.

Your review is valuable and we aim to resolve it.

HitchHiker Team,

Information

Seller
Hussein Asad
Size
146.7 MB
Category
Travel
Compatibility

Requires iOS 10.0 or later. Compatible with iPhone, iPad, and iPod touch.

Languages

English, Arabic

Age Rating
4+
Copyright
Price
Free

Supports

  • Family Sharing

    With Family Sharing set up, up to six family members can use this app.

More By This Developer

You May Also Like