Screenshots

Description

Welcome to the ORIGINAL Jigsaw Puzzle app! Enjoy the largest, most beautiful collection of puzzles on the App Store, and play FREE jigsaw puzzles every day!

Don’t let the imitation jigsaw apps fool you. Jigsaw Puzzle is the only app in the App Store made by the jigsaw puzzle experts! Sorting your pieces, moving your pieces around on the board, filling in the edges – it feels just like the real thing! Only now you can take the puzzle with you anywhere you go! We handpick every image to ensure the highest level of quality. Check out some of our favorite puzzle packs, like World of Color, Americana Summer and British Life. We're constantly creating new puzzles that we know you will love!

Jigsaw Puzzle is great for puzzle enthusiasts everywhere! Just pick your number of puzzle pieces and go, it's that simple!

CHOOSE NUMBER OF PIECES
• 4 to 1024-piece puzzles (iPad)
• 4 to 400-piece puzzles (iPhone/iPod Touch)

FEATURES
• Over 20,000 beautiful, high-quality images!
• A new FREE puzzle every day!!
• FREE downloadable Puzzle Packs
• New Puzzle Packs released each week
• Earn rewards by completing puzzles!
• Use the Jigsaw Credits you earn to get new Puzzle Packs!
• Puzzles from your favorite jigsaw artists like Joseph Burgess and Nicky Boehme
• Turn your personal photos into your own custom puzzles!
• Play on your iPhone, iPod Touch, or iPad!
• Play large puzzles!
• Music soundtracks
• Scatter pieces on the puzzle area
• Rotate pieces for a greater challenge
• Randomized pieces -- no two puzzles are the same
• Work on more than one puzzle at a time
• Saves every puzzle you've ever solved
• Share completed puzzles with your friends
• Game Center leaderboards -- Compete with your friends!
• 40+ distinct objectives to unlock

Puzzle Club is an optional subscription. Through your subscription, you will immediately receive free access to a collection of puzzle packs in the Puzzle Store!

A paid subscription also allows you to create and solve an unlimited amount of your own custom puzzles, and turns off ads in the game. You can still watch ads for additional Jigsaw Credits, if you so choose.

You may choose a subscription plan according to the price and duration. The prices are $6.99 per week, $19.99 per month, or $139.99 per year or equal to the same price in other currencies. The subscriber's iTunes Account will be charged when the purchase is confirmed.

The one-week free trial is an introductory offer that automatically rolls into a paying subscription. If you cancel before the end of the free trial period, you will not be charged. If you choose to upgrade or downgrade during the free trial period, please take notice that you will forfeit the remainder of the free trial.

In the case of canceling your subscription, you will lose all the benefits described above and all downloaded subscription packs will be temporarily blocked. You may unlock them at any time by renewing a subscription or purchasing a separate puzzle pack.

Where applicable and subject to exception, any unused portion of a free trial period will be forfeited when the user purchases a subscription to that publication.

Payment will be charged at confirmation of purchase. Your subscription automatically renews for the same price and duration period as the original package, unless auto-renew is turned off at least 24 hours in advance to the end of the current period. Purchasers can manage their subscription and turn off automatic renewal in their Account Settings. Your account will be charged for renewal within 24-hours prior to the end of the current period, which will identify the cost of renewing your subscription.

CLUE is a trademark of Hasbro and is used with permission. © 2020 Hasbro. All Rights Reserved.

Please see our privacy policy at http://mobilityware.com/privacy-policy.php
Please see our Terms of Service at http://mobilityware.com/eula.php

LIKE US ON FACEBOOK: https://www.facebook.com/mwjigsawpuzzle

What’s New

Version 2020.4.1

• Minor bug fixes. We've been hard at work creating the best Jigsaw experience possible!
• Follow us on Facebook for exciting events and updates! https://www.facebook.com/mwjigsawpuzzle/

If you like this game, please consider taking a moment to rate/review it. Your continued support helps us bring new improvements to the game!

Ratings and Reviews

4.5 out of 5
3.3K Ratings

3.3K Ratings

Momcat1949 ,

Not able to use accumulated credits for new puzzles!

I have a total of 147,226 credits to use for purchasing puzzles! I purchased my credits in order to purchase my choice of puzzles. Over the years, I have purchased a huge amount of puzzles using my credits.
Now, the puzzles that you have chosen to allow the use of the coin credit option, I have already purchased. How long do you think it will take me to use up my remaining credits...or will I just end up losing them? I am very disappointed in your changes!!
This is no way to treat your loyal customers!!!
Why can’t I purchase ALL PUZZLES with my purchased coins? You already have my money tied up in my purchased coins (LOTS OF MY MONEY! ) Apparently money that you are now holding hostage unless I use more money to purchase ONLY THE PUZZLES YOU SAY THAT I CAN PURCHASE WITHOUT HAVING TO GIVE YOU MORE OF MY MONEY! This is a deceptive action on your part! The old “BAIT AND SWITCH” con game...encourage me to purchase your coins, then not allow me to purchase the puzzles that I want. You think that you are making you program better than it was? All you are doing is importing glitches into the former program and alienating all your loyal customers that unknowingly purchased your “COINS” that are now virtually useless!

Developer Response ,

Hi there, thanks for reaching out! Player feedback is important for our development process! We are constantly reevaluating and readjusting pricing and packs available for purchase with Coins. If a pack that you'd like isn't available for Coins, please check back later. Please email support@mobilityware.com if you have questions or concerns for our team!

dinawis ,

Too much “ta dah” that you have to wait on

Loved this until they added all that “ta dah” in the last update. Now when you complete a puzzle you have to wait on the “ta dah”, then click on the “ta dah” for finishing the puzzle, then wait for another “ta dah” for finishing the puzzle in that group, click out of the group, click on the puzzles in progress just to get back to where you expected to be in the first place. Not purchasing any more from this place. It took a long time to find a puzzle app that was well done. This was it until they added all the “ ta dah” crap.
This app hangs now and looses its icons when there’s no internet connection. Customer support claim that it does not require internet to play but it does attempt to blast you with its sales adds and hangs the tablet when no connection. Eventually it clears itself but you have to wait for that huge sale add in your face. This pattern always follows after downloading free and or purchased puzzles. So you have to connect back to the internet to restore free and purchased icons and sometimes to start a puzzle. This is a problem only for those of us in poor internet access areas.

Benjis Dad ,

Problems upon Problems

Had problems for past few weeks with the app dropping my completed puzzles and not allowing custom uploads. After my bad review last week, the creators contacted me wanting to fix my problem so I could change my review. Their solution was that I should delete my app and reload with a web address they provided. They also warned that I could lose my purchases but gave me instructions to reload them. Sounds good—right?
I followed their instructions. They had sent them in chat on the app. I had enough foresight to know that I needed to screenshot the address. I followed their instructions. Sure enough had to get new address from my screenshot. When it reloaded, no purchases, no points, and no chat! I followed the reload instructions many times. ABOUT A DOZEN PURCHASED PACKS AND 4000 POINTS ARE GONE!! That’s about $50 in puzzles down the drain. Now, to top that off, I have a $3.99 charge in my account for the Pro App I reloaded!!
Bottom line— DON’T EVER BUG MORE TGAN A COUPLE PUZZLE PACKS AT A TIME! YOU MAY LOSE YOUR MONEY! I’ll keep playing for now, but I’m looking for another puzzle option. These guys need to find better r&d and technical support staff!! Very disappointed after a good 5 yers of puzzling!!

Developer Response ,

Hi there, thank you for the updated review! I'm sorry to hear that you ran into some more problems. It looks like our Support Team responded to your latest inquiry. If you're having trouble responding to them in the app, you can always reach us at support@mobilityware.com. We look forward to hearing from you and working to resolve your issue. Thanks for your patience!

In-App Purchases

Amazing Places
See the most Amazing Places!
$4.99
The Tropics
Enjoy The Tropics!
$4.99
Town Square
Painted by Joseph Burgess and Tom Antonishak
$3.99
Mother Earth
Explore the beauty of Mother Earth!
$4.99
World of Color V
It's time to get your color on again!
$4.99
Americana Winter
Get cozy with paintings by Jane Wooster Scott
$3.99

Information

Seller
Critical Hit Software
Size
257.1 MB
Category
Games
Compatibility

Requires iOS 10.0 or later. Compatible with iPhone, iPad, and iPod touch.

Languages

English

Age Rating
4+
Copyright
Price
$15.99
In-App Purchases
  1. U.S.A. $1.99
  2. U.S. National Parks $1.99
  3. Cats $0.99

Supports

  • Family Sharing

    With Family Sharing set up, up to six family members can use this app.

More By This Developer

You May Also Like