Madewell 4+

JCrew Group INC

    • 4.7 • 3.1K Ratings
    • Free

iPhone Screenshots

Description

A new way to shop Madewell is here. You can now score those great jeans, easy tees and keep-forever bags right on our app (!). Here’s how we’ll bring the best of the brand to your fingertips:

DISCOVER - Read up on the latest denim drops, design collaborations, in-store and virtual events and more. 

SHOP - Find your new Madewell obsessions anytime, anywhere with our easy-to-use app. Not ready to decide? Add products to your favorites to come back to later.

INSIDER PERKS - As a Madewell Insider, you’ll earn points every time you shop, including double points on denim. Use your rewards to treat yourself—in stores or online—to something super special.

OTHER PERKS

Opt-in to push notifications to stay in the loop on order updates, new sales, and more.

Read helpful ratings and reviews from other customers.

Madewell Privacy Policy: https://www.madewell.com/privacy-policy-122619.html

What’s New

Version 2.12.0

Bug fixes and enhancements

Ratings and Reviews

4.7 out of 5
3.1K Ratings

3.1K Ratings

MegLeta ,

Shopping experience dampened by faulty filter

I love Madewell clothing but don’t have a store location nearby so I use the app. I cannot effectively filter for my size and a selected price range. It’s frustrating, especially it offers me petite sizes in my non-petite sizes filter selection or a $99 item for n my $19-$48 filter selection. It requires me spending SO MUCH time looking through styles I don’t really want. It also repeats items as I load more or it just stops loading more. When this happens, there is just a blank page and when I arrow back and try to start the search again, it still retains the blank page. Stop torturing me Madewell!!! I have a birthday treat to use and I feel blocked by a faulty shopping experience!!

erinthirteen ,

Bugs, bugs, bugs.

I’ve been wondering how long it would take madewell to put out a app, I’m actually shocked it’s taken this long. I was hoping that if they had an App that it wouldn’t be as glitchy/buggy to use as their online shop has been for years but here we are. It keeps asking me if I want to log into my account even though I’m already logged in. It seems to lead me to “blank pages” a lot. In account info, it let me edit everything but my birthday, which for some reason was showing blank, I thought I had filled this out ages ago online, but every time I try to tap the box, I’m given no cursor or keyboard. It was lagging and getting frozen trying to enter my location. Navigating around the “store” has been slow and glitchy. Every time I try to filter searches it leads me to a page that shows me the number of items that should be in my filter search but otherwise a blank page. Back under account, when I tried to take a look at what payment info I had listed, it would again take me to a broken page. My iPhone is pretty new, I’m only one update behind the current (just got a notification to update in the last 72 hours) I always restart my phone after a new App instal🤷🏻‍♀️ I’ll list anymore bugs I find if I can muster the Focus to keep trudging through this app.

Developer Response ,

Thank you for this detailed feedback and so sorry to hear about the issues! Our team is working to fix these issues that were mentioned, and we appreciate you taking the time out to share your experiences with us.

Badschoolgirl ,

Useless

First off let me say I am glad that you have an app but if you’re gonna have a app it needs to be functional. Here are the things that I dislike about this app. 1. when you go into your account and try to look at your orders it sends you out of the app to the main website where you have to login. Now does that really make sense? The whole reason you have an app is it’s so you can do all this on the app or am I wrong? 2. I have things put in my favorites and after I buy them I take them off my favorites or if I’m dis interested in the item . But this app does not let you unlike the items . It will unlike a few of the favorites but most of my favorites that need to be taken off are still there and will not come off. very frustrating ! 3. Your app is not user-friendly. I did the latest update and honestly I don’t know what it updated. So with that being said I will remove my app from my phone .

App Privacy

The developer, JCrew Group INC, indicated that the app’s privacy practices may include handling of data as described below. For more information, see the developer’s privacy policy.

Data Linked to You

The following data may be collected and linked to your identity:

  • Financial Info
  • Contact Info
  • Identifiers

Data Not Linked to You

The following data may be collected but it is not linked to your identity:

  • Purchases
  • Financial Info
  • Location
  • Search History
  • Usage Data
  • Diagnostics

Privacy practices may vary, for example, based on the features you use or your age. Learn More

You Might Also Like

Shopping
Shopping
Shopping
Shopping
Shopping
Shopping