Screenshots

What’s New

Version 8.6.5954

Save time, study smarter, and ace your exam. Our team is constantly working to deliver top-quality content and an exceptional experience.

NEW improvements include:
- Quicker transition time between questions to provide you with a smoother study experience.
- Updated the content. Study with confidence knowing the content is accurate and up-to-date.
- Fixed a bug causing crashes on iOS 13.
- Added additional color and design improvements to provide you with an enhanced experience.

Questions? Comments? Send them to us at support@hltcorp.com or leave a 5-star review to help others share the knowledge.

Ratings and Reviews

4.8 out of 5
2.6K Ratings

2.6K Ratings

JFREEM01 ,

Awesome product

I bought the dental boards mastery app way back in June-ish 2016. I took my boards july 2017 and passed on my first attempt. This app is amazing, the actual exam is very similar. The app is intuitive and makes studing more fun. I preferred these over the "dental decks" which I thought was just way too much material. They (used to?) have a money back guarantee if you can show them that you did not pass..... I am not sure if that is still available but for me that was what sold me, however now that I am going into the 2nd boards exam I think I will go straight for this app again.

Developer Response ,

Thank you for taking the time to write us such a detailed and thoughtful review! We really appreciate it! Additionally, we DO stand by our 200% money back guarantee! :)

LD LD LD 13 ,

Awesome customer service

I never rate apps, but they did such a good job I had to give them 5 stars. I purchased the full price premium version. And two weeks later my class presented me with a bulk purchase that would give everyone 30% off. Emailed them and even after having the app for two weeks they are sending me a refund.

Developer Response ,

Thank you for writing us such a positive review, it is very appreciated! If you ever need anything in the future, don't hesitate to reach out to us again. We're here to help :)

joef28 ,

Purchasing SCAM!!

You have the option of purchasing the app for a 1 month (30 days) 3 month or 1 year subscription. I purchased the app for 1 month, at the end of one month I was auto billed for a second month. I contacted the company and they told me it wasn’t their problem to contact Apple. Apple informed me it was a problem from the app. I would understand auto renewal on a Monthly subscription but this was a 1 month subscription. If you have purchase this please check your account because they are collecting money on many people who are no longer using the app and do not know they are paying.

Developer Response ,

Hey Joe. Thank you for your feedback but this is most definitely NOT a scam. If you contact our customer service, which I know you already did, they'll gladly take care of anything that is in their power. Unfortunately, Apple does not allow us to access your subscriptions that get made through iTunes or the App Store. So please know if we could we would. But again, reach out to us if you need any further assistance.

Information

Seller
Higher Learning Technologies LLC
Size
163.7 MB
Category
Medical
Compatibility

Requires iOS 12.0 or later. Compatible with iPhone, iPad, and iPod touch.

Languages

English

Age Rating
Rated 17+ for the following:
Frequent/Intense Medical/Treatment Information
Copyright
© Higher Learning Technologies Inc
Price
Free
In-App Purchases
  1. DBM: NBDE I - 1 Month $49.99
  2. DBM: NBDE I - 12 Months $149.99
  3. DBM: NDBE I - 3 Months $99.99

Supports

  • Family Sharing

    With Family Sharing set up, up to six family members can use this app.

More By This Developer

You May Also Like