iPhone Screenshots

Description

Tasleeh, the professionals at work. Specialists at Electromechanical works including A/C maintenance among others things, we provide fast and reliable services all over Kuwait.

We don’t hire part timers or freelancers, we recruit, train and supervise all our staff to ensure your job is always professionally handled.


Here is why we are called the professionals:


• Work Guarantee: anything we provide we will offer complete peace of mind – guarantee of work with warranty (you will also be given a detailed copy of all work done) and its all on your mobile.

• Speed Promise – If its scheduled and we are late, your inspection fee is waived. You can even track the progress of your technician on route and the status of the repairs on your site from the app.

• Professional Service Staff – don’t let strangers who are unvetted into your house! All employees of Tasleeh are hired and managed by the same company – no free lancers/ no independent personnel – so all are managed and trained and responsible for the work – no commissions provided so work is not rushed or compromised. Other competitors don't have this level of service or workforce as they depend on freelancers.

• Professional Equipped – Our custom made “mobile inventory system” allows us to get the required spare parts quickly if required. 90% or more of the parts are already on site when our staff arrive.

• Payment – all in advance and broken down by job and expected time frame (thus no hourly billing – we will work until the job is done) – unlike other apps who charge per the hour and may leave midway if you haven’t booked enough time.

• Transparency – all the maintenance and warranty information is available on the app platform, which gives you a price indication also before any commitment is needed. Work is only carried out if you approve the job specifics. No hidden charges are needed. Also, all payment is done online so no need for cash exchanges.

What’s New

Version 1.2.7

- Users can send email to support
- General improvements

Ratings and Reviews

3.7 out of 5
3 Ratings

3 Ratings

t3rchia ,

Useless don’t bother

They don’t have the option to delete my account! The customer service aka the owner was rude when I requested my account information to be deleted.

Developer Response ,

Sorry to see you had a bad experience. Our records show you never ordered anything or a service . Your account has been deactivated based on your request . Have a nice day

App Privacy

The developer, Fidelity General Trading & Contracting W.L.L, indicated that the app’s privacy practices may include handling of data as described below. For more information, see the developer’s privacy policy.

Data Linked to You

The following data may be collected and linked to your identity:

  • Location
  • Contact Info
  • User Content

Privacy practices may vary, for example, based on the features you use or your age. Learn More

Supports

  • Family Sharing

    With Family Sharing set up, up to six family members can use this app.

More By This Developer

You May Also Like