iPhone Screenshots

Description

Curb is the #1 taxi app in the US that connects you to over 50,000 taxis with the tap of a button. Easily request and pay for rides in 65 U.S. cities, including New York City, Boston, Philadelphia, Chicago, Los Angeles, Las Vegas, Miami, and Washington,DC.

Have questions about Curb or suggestions for how we can improve? Send your feedback to support@gocurb.com.

3 Ride Options
- Ride Now: Request a taxi for immediate pickup
- Ride Later: Reserve a taxi for a pickup up to 24 hours in advance
- Pair & Pay: Use the Curb app to pay for rides you hail with your hand (Available in New York City, Boston, Philadelphia, Miami, and Las Vegas)


Benefits for Riders
- Connect with nearby licensed, fully-insured drivers
- Request a regular taxi or wheelchair accessible vehicle (in select markets)
- Pay your taxi fare with a credit card or Paypal in the Curb app, or pay with cash
- Receive an e-receipt at the end of each ride for easy expensing
- Earn free Curb rides by sharing your personal referral code

Have questions or feedback? Visit gocurb.com/support

What’s New

Version 5.10.1

Fixed a bug that prevented adding a credit card to the Curb Wallet.

Ratings and Reviews

4.7 out of 5
19.2K Ratings

19.2K Ratings

Doom Owl ,

Never Again

I was trying to go back to using a taxi instead of Uber or Lyft and my first experience was extremely off - putting and unpleasant.

My ride arrived , I confirmed it was my driver, and suddenly as I got in the car, the driver seemed to have disconnected the ride from the app. So, there goes my ride fare estimate, my $5 credit I was planning to use, and now I needed to re-tell him where I was going. Well , we were heading to the destination, his driving sucked and I had to use a panic attack app to breathe properly since so many things were making me uncomfortable at this point. I kept checking the app to see if my ride was being tracked, NOPE. I watched the meter amount go up and up.

He asked again where I was going and proceeded to take a turn in the wrong direction where we ended up unnecessarily in heavy traffic. I was so stressed out, I had to call the office where I had the appointment to tell them I’d be late, and I kept saying I’ll get out and walk. He disagreed that we were going the wrong way but we definitely were. Nearly in tears, I arrive at my appointment and the only silver lining is that the charges did not appear on my account since the driver disconnected the ride. He also told me I couldn’t have walked because it’s not good for me. That made no sense. Never again. As they say the road to hell is paved with good intentions.

Developer Response ,

Thanks for your review. We're sorry that you had a ride that was not up to our standards. We are always working to improve our service and we train our drivers regularly on customer service. If you email support@gocurb.com with more details about this ride, we will contact the driver directly to address the problem.

The god Retrograde ,

NY and Brooklyn user

I have had no issues with Pair and Pay since I’ve been using it. I love that I don’t have to fumble for cash or signatures while all the impatient drivers behind us leans on their horns.
My biggest gripe is setting up a new pickup. GPS always suggests a pick up at the neighboring building and often fights me as I try to correct it to my location. Then despite the fact that I have driven to the SAME location 6 times a day for the past two weeks, it never remembers. It offers a few random locations that I’ve never been to before and tries to guess addresses in neighboring STATES. I have to type out the entire address with city before it suggests the closest option. Sure, first world problems, but I’ve been rushing out to the hospital after a family emergency and I could do without the added stress.
Lastly, I wish the customer complaint response was faster but that’s more TLC and less Curb. Out of nearly two dozen identical trips, one driver decided to charge an extra $3. Not a big deal but I still haven’t received a follow up.

Developer Response ,

Thanks for your review! Keep riding with Curb and keep the feedback coming as we work to improve the app for the next version. If you have any additional comments, please email us at support@gocurb.com.

Tiffany Wilczewski ,

I will stick to Lyft!!!

Last night my friends and I decided to just get in a taxi (a Curb taxi) instead of calling a Lyft to go from Fremont Street to the Wyndham by The Stripe. NEVER AGAIN! I will walk back before I get in a Curb taxi. The driver had no clue where he was going, went the wrong way for at least $10 worth of the ride (got on 15 going the wrong way!).... till someone in my party pulled up a map with directions as he asked us what exit!!! When he realized he didn’t know where we were going he tried to get directions (at least that’s my assumption) while he was driving and dropped his cell phone and proceeded to pick it up WHILE still driving!!!! I lost count of the number of beeps his lane crosser made as he drifted in and out of the lane he was in. He was constantly speeding then suddenly slowing down which made a very jerky ride! I don’t get car sick.... and he almost made me toss my cookies! When confronted at the end of the ride about the going the wrong way he made excuses and insisted on the metered rate. $41 for the worst ride ever! I will take my business back to Lyft, they at least know where they are going, and don’t rip you off!

Developer Response ,

We are so sorry for that experience! That driver's behavior is not acceptable and does not reflect the kind of service you should expect from Curb. Please email support@gocurb.com with the details of your ride. We will follow up with that driver and try to make it up to you. Again, our apologies!

Information

Seller
Curb Mobility, LLC
Size
132.9 MB
Category
Travel
Compatibility

Requires iOS 9.0 or later. Compatible with iPhone, iPad, and iPod touch.

Languages

English, Arabic, Armenian, Catalan, Czech, Danish, Dutch, Finnish, French, German, Greek, Hebrew, Hungarian, Indonesian, Italian, Japanese, Korean, Malay, Norwegian Bokmål, Polish, Portuguese, Romanian, Russian, Simplified Chinese, Slovak, Spanish, Swedish, Thai, Traditional Chinese, Turkish, Vietnamese

Age Rating
Rated 4+
Location
This app may use your location even when it isn't open, which can decrease battery life.
Copyright
© 2017 Curb
Price
Free

Supports

  • Wallet

    Get all of your passes, tickets, cards, and more in one place.

  • Family Sharing

    With Family Sharing set up, up to six family members can use this app.

More By This Developer

You May Also Like