iPhone Screenshots

Description

​Welcome to the Wetzel’s Pretzels® Rewards Mobile App! Earn your way to free pretzels, receive special offers, send and receive e-giftcards, and pay with your mobile phone!

REWARDS

- Earn a FREE pretzel item after the purchase of 6 pretzel items.
- Receive a FREE pretzel on your birthday.
- Surprise bonus rewards and special offers for being awesome.

FEATURES

- Rewards Progress Meter
- Mobile Pay
- Rewards & Coupons
- E-Giftcard
- Store Locator​


**Continued use of GPS can dramatically decrease battery life

What’s New

Version 1.1.1

This app has been updated by Apple to display the Apple Watch app icon.

+ Touch ID and Face ID user authentication
+ Refer a friend page is redesigned to offer better share options
+ Two step email verification at Sign up for users that are creating new account
+ Field for Last Name is added in Sign up to be mandatory
+ Optional fields for selecting Favorite Store, giving Retailer information and providing Mall employee information are added at Sign up

Ratings and Reviews

2.1 out of 5
130 Ratings

130 Ratings

Wolfie703 ,

Ok when it works

I've had this app for over a year and 40% of the time it can't access a barcode even when it has been updated and half of the time even when it's scanned I don't get my "points". I've earned over 3 free pretzels but can't prove it because the app doesn't keep track. The stands don't have physical cards anymore which is also frustrating that you are forced to use an app that doesn't work. Honestly I've just stopped going when the app is down.

Developer Response ,

Hi, we are so sorry to hear you experienced trouble and appreciate you bringing this issue to our attention. We understand that you had a poor experience and may not want to give us another try, but we would like the chance to make things right if possible. Please send us a private message at wetzels@rlvt.net so we can look up your account and troubleshoot further. Thanks!

quietcoconut14 ,

Cashiers need to know about the app

Downloaded the app put in $15 dollars. Went to the store the cashier a lovely women scanned my barcode which automatically removed money from the $15 I put in but she still asked for my credit card so I gave it to her. So I got charged twice. I’ve been asking for a refund since February and they still haven’t received it. Since this incident I haven’t shopped here.

Developer Response ,

Hi, we are so sorry to hear that you've been having an issue with the app. This is not the experience that we want you to have and we would like the chance to fix it if possible. Would you mind sending us a private message at wetzels@rlvt.net so we can take a look at your account and troubleshoot further? Thank you for your feedback and patience!

ReddMex ,

Lost account at sign up

I just downloaded the app, created my account and received confirmation of the activation of my account. I attempted to log in and was told that my account did not exist. I reviewed the emails that were sent to my email and attempted to activate my account again. The message I received was that there was a problem with activation.
I attempted to recreate my account and was told that this email account already exists.
The app can’t seem to make up it mind, my account is either there or it isn’t...

Developer Response ,

We are so sorry to hear you experienced trouble trying to redeem your Free Pretzel welcome reward. We would love to assist you and make sure you’re able to use the app without trouble. Would you mind sending us a private message at wetzels@rlvt.net so we can further assist you? Thank you for your feedback and patience!

App Privacy

The developer, Relevant, has not provided details about its privacy practices and handling of data to Apple. For more information, see the developer’s privacy policy.

No Details Provided

The developer will be required to provide privacy details when they submit their next app update.

Supports

  • Family Sharing

    With Family Sharing set up, up to six family members can use this app.

More By This Developer