MusesAcademy is your daily companion for self-growth and emotional balance.
Designed for women who want to reconnect with themselves, it offers practical guidance, reflective tools, and mindful lessons to help you build confidence, calm, and self-love — one small, meaningful step at a time.
WHO IS MUSESACADEMY FOR?
For women seeking:
• More confidence and self-worth
• Balance in emotions and daily life
• Support in navigating personal challenges
• A deeper connection with their true selves
EXPLORE HOW IT WORKS:
• Personalized Growth Plans
Get a step-by-step plan built around your goals — from improving confidence and communication to finding calm and clarity in everyday challenges.
• Expert-Curated Content
Learn from trusted experts in psychology and self-development. Every lesson, audio, and reflection is crafted to support women’s emotional well-being and real-life experiences.
• Bite-Sized Daily Lessons & Reflections
Short, inspiring lessons help you pause, reflect, and take small, meaningful actions toward long-term change.
• Mindful Tools for Everyday Balance
Discover calming practices and practical exercises to help you handle stress, improve focus, and feel grounded each day.
A SPACE FOR YOUR SELF-GROWTH
MusesAcademy is designed to make personal development feel natural and achievable — through daily reflection, practical tools, guidance, and gentle encouragement.
It’s more than an app — it’s a space where women grow with balance, confidence, and self-love.
———————
Contact us: https://musesacademy.io/contacts
By using MusesAcademy: Improve Yourself you are agreeing to our Privacy Policy and Terms of Use:
http://p.appsorama.me/com.appsorama.academy
http://p.appsorama.me/com.appsorama.academy.terms
I payed money but didn’t get the access to the app
Nastasia Borodina
I paid 84 usd but there wasn’t access to app for me. The support did nothing with it. They say that I paid my plan. I asked for refund so a have no access but they say that they return only 50%. So I paid and had no access. I couldn’t use the app and my issue was closed
Developer Response
Dear Nastasia, We apologize if your experience didn't meet your expectations. Should you have any inquiries regarding your subscription, don't hesitate to reach out to our support team. You can get in touch with them by: 1. Clicking on the Support button in the initial email we sent you containing your username and password. 2. Sending an email to musesacademy@supporthelpservice.zendesk.com or support@musesacademy.io We're here to assist you. Best regards, The Support Team
Scam! Stay away
Anjali1211
I was charged 19.9 dollars when I took the subscription. My videos didn’t play as I kept getting error. I reached the support team and they did not do anything about it. I reached out to the chat assistant and I was charged 49 dollars without my permission. They have not refunded the money
Developer Response
Hello!We're sorry to hear that the app didn’t meet your expectations. We strive to provide valuable content and appreciate your feedback.We would like to highlight that we provide transparent information about all service fees and upcoming charges. Pricing details, including any additional costs for premium content, are clearly communicated throughout the user experience to ensure informed decisions.Regarding your subscription concerns, our support team is happy to assist you. You can reach us through the following options:📌 Click the Support button in the email we initially sent, which contains your username and password.📌 Email us at musesacademy@supporthelpservice.zendesk.com or support@musesacademy.io.Please feel free to reach out—we're here to help!Best regards,Support Team
SCAM
Angela Gaite
I can't believe this app has the audacity to charge me without even asking for iTunes confirmation. They're just taking money straight from my bank account. What a complete scam! They've stolen a total of $122 from me! This useless app better refund my money immediately!
Developer Response
Hello,We’re truly sorry to hear about your frustration — we understand how upsetting unexpected charges can feel.If you were charged $122 in total, it likely includes multiple subscription cycles, which are clearly outlined in the subscription terms before confirming purchase.That said, we absolutely want to help you resolve this. If you haven’t already, please reach out to our support team with the email associated with your account or any transaction details (you don’t need to send personal financial info). We’ll review your case and do our best to assist, including refund options if applicable.Best regards,The Support Team
No refund
Delg 777
Once you are subscribed you will be monthly charged even if you are not using the application. Be careful as I thought it’s only one time payment . I asked for a refund for the deducted subscription fees for the second month but they couldn’t refund me
Developer Response
Hello, Delg! We understand your concerns and appreciate your feedback. Our goal is to provide full transparency regarding subscription fees and renewal policies. The subscription renews automatically each month unless canceled, as indicated on the payment page before purchase, in the confirmation email, and in your user profile under Profile → Payment Information.If you have any questions or would like to discuss your refund request further, please don't hesitate to contact our support team:• Click the Support button in the initial email with your login details.• Email us at musesacademy@supporthelpservice.zendesk.com or support@musesacademy.io .We're always here to help and value your feedback.Best regards,Support Team
We’ve refined the app to make sure your study sessions in MusesAcademy stay seamless and productive.
Version 12.4
The developer, Appsorama Media Limited, indicated that the app’s privacy practices may include handling of data as described below. For more information, see the developer’s privacy policy .
Data Used to Track You
The following data may be used to track you across apps and websites owned by other companies:
Purchases
Identifiers
Usage Data
Diagnostics
Data Not Linked to You
The following data may be collected but it is not linked to your identity:
Purchases
Contact Info
Identifiers
Usage Data
Diagnostics
Privacy practices may vary based, for example, on the features you use or your age. Learn More
Accessibility
The developer has not yet indicated which accessibility features this app supports. Learn More