Screenshots

What’s New

Version 1.7.5

This version fixes a bug with crashes in iOS 12.2 and includes multiple new features.

Thanks for using Burner! We're regularly bringing updates to the App Store to give you the best experience. Performance and speed improvements are available in every update, and any new features will be highlighted in the app. To stay up to date, be sure to keep auto-updates turned on.

Ratings and Reviews

4.6 out of 5
46 Ratings

46 Ratings

Past chiver ,

Expert training, addictive community

Finally a training app that offers tons expert level trainers with an experience that’s easy to use and track your progress. The community sold me: feels like I’m training and chatting with a big group, but on my time.

Sadako101 ,

If I could give zero star

UPDATE-
I got charged again this month. When will this madness end? I deleted the app completely, so any updates will not help with this issue. Please advise.

The apps wasn’t working, so I cancelled the subscription, then a rep from Burner wellness reached out asking for a webinar to diagnose the issue, I agreed but the rep did not show. Then I got an email blaming the problem of the apps not working because of my account was not activated and asked me to input my credit card info but at that time, they have already charged me for the initial access. Then each month on the 3rd, they timely billed my credit card for the subscription. I did not notice the charges until two months after. So BEWARE!!

Developer Response ,

Update: We have issued your refund and forced an expiration to your account to ensure this will not happen ever again. We apologize for the bug that was out of our control and appreciate your patience as we quickly adjusted the problem. Thank you.

We are sorry to hear about your poor experience with our app. It seems the webinar was a disconnect and miscommunication, not an absence. We have pushed out numerous updates to resolve the issue with your account and would love to bring you onboard the platform again. You have been successfully refunded and we appreciate your patience.

Edsalldw ,

Great exercises discordant routine

Sometimes the app automatically moves to next routine sometimes not ( this is consistent based on the exercise not just random changes)
The scheduling part is really messed up I can’t not schedule. I can’t just go do the routine if I am a few hours late. I can’t clearly see what I missed or did
I would like to design my exercise routine or change out one of the set for another set within the upper body 1 or some other workout

Information

Seller
Burner Fitness, Inc.
Size
55 MB
Category
Health & Fitness
Compatibility

Requires iOS 10.0 or later. Compatible with iPhone, iPad, and iPod touch.

Languages

English, Catalan, French, German, Italian, Polish, Portuguese, Simplified Chinese, Spanish

Age Rating
Rated 4+
Copyright
© 2019 Burner Fitness, Inc.
Price
Free

Supports

  • Family Sharing

    With Family Sharing set up, up to six family members can use this app.

You May Also Like