Enjoy your favorite restaurants and stores, all in one place.
The Wolt app makes it easy to discover and order (almost) anything from your city. From delicious food and fresh groceries to pharmacy and pet supplies. Search by category, cuisine, restaurant or item! You can easily browse popular restaurants including McDonald's, KFC, Domino's, Pizza Hut, Papa Johns, Burger King and many more. Enjoy food delivery of burgers, pizza, sushi and other delicious items. If you prefer, you can pick up your order from the restaurant or store!
Order (almost) anything, on-demand.
Need to stock up on groceries? Can’t make it to the city? Wolt has you covered with groceries and essentials at your fingertips. Browse through the categories on Wolt and order anything, from pharmacy items to pet supplies. Anything you need, we’ve got you covered with our 40 000+ restaurants and stores.
Top offers, only on Wolt.
Discover great offers on food, groceries and more! Browse hand-picked deals in the Wolt app and enjoy great savings. There’s offers on everything from food and groceries to electronics and homewares. Find the freshest deals in the app, including up to 50% off your order and €0 delivery fees!
Subscribe to Wolt+
If you’re looking for even bigger savings, Wolt+ is our popular subscription service offering €0 delivery fees, plus much more. As a Wolt+ member, you’ll unlock unbeatable deals and exclusive perks.
Make every occasion special with Wolt
We’ve made it easy to order and enjoy whatever you need. Get gifts for your loved ones, schedule orders for groceries and food, and save with deals on clothing and more! Wolt has you covered with everything to make moments special. Browse the selection of lovely flowers, chocolates, baked treats and more – delivered to your door in one hour or less.
Double Order
Need to order groceries and dinner? Now you can! Combine two local venues in one order with the same delivery fee. Place a Double Order and enjoy more convenience, for less!
Track every step
With every order, you can enjoy real-time tracking, and a minute-by-minute countdown. Whether you keep an eye on the tracker, or have other things to do, we'll keep you notified, so you know when your order is about to arrive.
Customer support
If something doesn’t go as planned, we’re ready to help – with customer support available 24/7. Our friendly team is there to help the 25+ countries we operate in and are ready to respond in seconds.
Payment
We think ordering Wolt should be as simple as possible. That’s why you can pay conveniently and securely with your credit card or Apple Pay. Whatever works for you.
Life simplified. Joy delivered.
Wolt is currently available in 170+ cities located in Azerbaijan, Croatia, Cyprus, Czechia, Denmark, Estonia, Finland, Georgia, Germany, Greece, Hungary, Israel, Japan, Kazakhstan, Latvia, Lithuania, Malta, Norway, Poland, Serbia, Slovakia, Slovenia, Sweden. More are added all the time! Download Now and Unlock Essentials at your fingertips.
Wolt is an Editors’ Choice!
Recognized by Apple as a top-rated app, Wolt delivers more than just food. Enjoy a seamless experience, from browsing our curated selection of restaurants to tracking your order in real-time.
I have placed an order consisting of 3 items. For some reason after submitting only two of those items were included in the final order. I contacted the support team about this issue and they recommended me to place another order asap to make it a single delivery. I followed these instructions and placed another order for missing item. Few moments later I received a notification stating that second order was canceled. I contacted the support team again and after some investigation they told me that restaurant was missing ingredients for my meal. I asked to cancel both orders in that case, because the main meal was missing. But support team refused to cancel and simply referred me to a user agreement which states I agreed to all that. Moreover, support specialist was also quite rude.Eventually I refused to accept this order even though I was fully charged for it.I ended up being extremely disappointed in Wolt’s service and attitude towards clients
Developer Response
Good evening!I am very sorry, that you experienced such situation. We take notes of every such case and send it to the restaurant team. They always contact with the management of the restaurants, to put every position to stop, when the position is unavailable, so we will prevent our customers from happening it again. Thank you for contacing us. We will do our best to provide the best customer service!
Ux
Lillaanstyy
The sauce selection in the app is very inconvenient. By default, it’s set to “no sauce,” and if you don’t notice it (which is easy to miss since the interface doesn’t highlight it), your order ends up without any sauce at all. Competitors handle this much better — you can’t proceed without actively choosing a sauce, which helps avoid mistakes. This app, on the other hand, is not user-friendly at all. It’s easy to overlook something important, especially when ordering on the go. As a result, my dish arrived dry and not as expected. I hope the developers reconsider this part of the UX. Очень неудобная логика выбора соуса в приложении. По умолчанию стоит опция «без соуса», и если не заметить это (а интерфейс совсем не акцентирует внимание), заказ уходит без соуса вообще. У конкурентов этот момент реализован гораздо лучше — без выбора соуса просто не пускает дальше, и ты точно ничего не упустишь. Здесь же приложение абсолютно не адаптировано под пользователя: легко проморгать важный выбор, особенно если делаешь заказ на ходу. В итоге — блюдо пришло сухим и не таким, как ожидала. Надеюсь, разработчики пересмотрят UX.
Wolt, pay my money back!
Laura RML
There is no food I payed for, and they haven't returned the money either. They keep referring me to the user agreement, even though their app doesn't work where it's needed. I selected the delivery address using the "my current location" feature, but somehow it chose a different place. It turned out that delivery is not available to my address, but the app didn't miss the chance to accept another order, finding my address (no error screen, notification, or list of uncovered areas). You understand that a lot depends on users in your business, right? How do you work with them and solve their problems? So they come back to you again? :) But then the support says, "Oh, if only you had contacted us, we would have set the correct marker because our app glitches sometimes." And they still haven't refunded my money.
Developer Response
Good afternoon! We are very sorry to hear that you have had to deal with something like this. We really want to help you, but we can't do it without your help. Unfortunately we do not have any information on this platform that we can use to look into the details and coordinate further actions. We would be glad if you could share the phone number of your account so we can check the details🙏 We look forward to hearing from you! Regards, Wolt 💙
DO NOT DOWNLOAD THIS HORRIBLE APP НЕ ЗАГРУЖАЙТЕ ЭТОТ УЖАСНОЕ ПРИЛОЖЕНИЕ.
I’m disappointed222
This app should have notified that the distance between the customer and the restaurant is very far. They didn't! Volt accepted the order, and then the restaurant did too. When the courier was supposed to deliver my order, Volt changed the address. And later the courier didn't deliver, and Volt told me to send the order back. This is terribleI didn't receive my order, I paid for the food and for delivery, but I DID NOT RECEIVE ANYTHING. I hope this Volt gets shut down and you cease to exist. AmenЭто приложение должно было уведомить что расстояние заказчика и ресторана очень далекое. Они этого не сделали! Вольт принял заказ, а после и ресторан тоже. Когда курьер должен был превезти мой заказ, вольт поменял адрес. И позже курьер не довез, а вольт сообщил чтоб заказ перезвели обратно. Это ужаснооЯ не получила свой заказ, я заплатила за еду и за доставку, но НИ ХРЕНА НЕ ПОЛУЧИЛА. Надеюсь этот вольт к чертям закроют и вы перестанете существовать. Аминь
Developer Response
Добрый день!Приносим свои извинения за возникшие неудобства.Пожалуйста, подскажите ваш номер или почту от аккаунта Wolt. Мы всегда готовы помочь и решить этот вопрос.С уважением, Wolt!
At Wolt, we work tirelessly to bring you the best app we can. That means adding and improving features and functionality, squashing bugs, polishing design, and trimming texts. If you see something not quite working properly, chances are we're already working on a fix.
Version 26.43.0
The developer, Wolt Oy, indicated that the app’s privacy practices may include handling of data as described below. For more information, see the developer’s privacy policy .
Data Used to Track You
The following data may be used to track you across apps and websites owned by other companies:
Contact Info
Identifiers
Usage Data
Data Linked to You
The following data may be collected and linked to your identity:
Purchases
Financial Info
Location
Contact Info
User Content
Search History
Identifiers
Usage Data
Other Data
Data Not Linked to You
The following data may be collected but it is not linked to your identity:
Purchases
Location
Contact Info
User Content
Identifiers
Diagnostics
Privacy practices may vary based, for example, on the features you use or your age. Learn More
Accessibility
The developer has not yet indicated which accessibility features this app supports. Learn More
Information
Provider
Wolt Oy
Size
481.9 MB
Category
Food & Drink
Compatibility
Requires iOS 17.0 or later.
iPhone Requires iOS 17.0 or later.
Mac Requires macOS 13.0.0 or later and a Mac with Apple M1 chip or later.