Öncelikle reklamla alakası yok. İlk seviyeler kolay ve eğlenceli olabilir ama sonrasında sizden çok fazla yorucu ve bir noktadan sonra eğlenme hevesinizi kaybettiren görevler istiyor. Oyun, aynı ürünleri birleştirerek yeni bir ürün oluşturmak üzerine kurulu. Bu eğlenceli gözükebilir ama bir noktada sizden öyle bir ürün istiyor ki onu yapmak için en baştan tek tek küçük ürünler oluşturup büyük bir ürün haline getirmeniz gerekiyor. Bu noktada oyun sıkıcılaşıyor. Hevesinizi kaybediyorsunuz. Size verdiği enerji ile istediği ürünün yarısını bile yapamıyorsunuz. Mümkün değil. Ya enerjinin dolmasını beklemeniz gerekiyor ya da enerji satın almanız gerekiyor. Beklerseniz ödül kazanabileceğiniz etkinlikleri hep kaçırıyor ve düşük puanla bitirdiğiniz için düşük ödül alıyorsunuz. Satın almak da bir çözüm değil. 45 TL’den başlayıp çok pahalı fiyatlara kadar artan enerji şişelerinden oluşan bir market var. Enerjinin çabuk bitmesinden yakınırsanız da size çok normal bir şey gibi “Mağazadan satın alabilirsiniz.” diyorlar. Oyunlar stres atmak ve eğlenmek içindir. Bu noktada her ikisini de yaşayamıyorsunuz. Çok ünlü, başarılı ve eğlenceli oyunların bile belli başlı fiyatları var ve çok pahalı olsalar bile bir kez ödemek durumunda kaldığınız bir fiyat oluyor. Ama bu oyun ne çok başarılı ne çok eğlenceli ne de ucuz. Üstelik devamlı ödeme isteyen durumlar doğuruyor. Sonuç olarak vasatın da altında bir oyun olduğunu düşünüyorum.
Nereden geldiğinizi anlıyoruz ve inceleme yazmak için zaman ayırdığınız için teşekkür ederiz! Her zaman gelişmek için çalışıyoruz ve bunu yapmanın yollarını ararken geri bildirimlerinizi dikkate alacağız!