Screenshots

Description

BlockuDoku® is a fabulous combination of sudoku and block puzzle games. It’s a simple yet challenging puzzle you won’t be able to put aside.

Match blocks to complete lines and squares to get them removed. Keep the board clean, and beat your high score.

HOW TO PLAY:

- Drop the blocks on the 9x9 grid.
- Fill up lines and squares to keep the board clean.
- Destroy several elements at once to make a Combo.
- Make several successful moves in a row to get a Streak.
- Beat your high score, and compete with other players in Game Center.
- Customize the game with a theme of your choice.
- Complete Daily Challenges and get unique trophies.

Relieve stress, or train your brain with a relaxing, yet challenging, game of BlockuDoku® anywhere, any time!

What’s New

Version 1.3.5

- Meet Daily Challenges with completely new game mechanics! Play every day, complete daily challenges for a given month, and win unique trophies.
- Performance and stability improvements.

We hope you enjoy playing BlockuDoku®. We read all your reviews carefully to make the game even better for you. Please leave us some feedback to let us know why you love this game and what you'd like us to improve in it. Keep your mind active with BlockuDoku®!

Ratings and Reviews

4.7 out of 5
141.9K Ratings

141.9K Ratings

KingMilz ,

Highly addictive , Highly frustrating

While I love this game for the simplicity and challenges, I’ve also grown a deep hatred for it. For starters, 5 long tiles? C’mon now... I have had certain games where I’m on fire till my next set of moves require a 2x 5 long tile, 4 long diagonal tile and completely just slaps my ego to the ground and constantly stomps it to the ground with its size 24 boot. I wish we were given the option to rotate or maybe just re-roll a new set of tiles (Please don’t add this as an in game purchase-able refill type option). I love this game and think its awesome through & through, but it’s just so frustrating when i know my move sets are perfect but get hit with such obscurely difficult tiles. Anyways, hope to see some updates soon cause this game is great. Hate to see another phone shaped hole in my wall because of the inability to change the outcome of such a great round ruined by that obnoxious 5 long, 4 diagonal, C/U (Backward/upsidedown) shaped tiles.

Developer Response ,

Hello! Thank you for your feedback, we appreciate your involvement in our app’s improvement! As we are always doing our best in order to enhance the experience of our users, we'll continue working on improving the app and will consider your comment for future improvements. Stay tuned for future updates!

SayNoToCashHungryDevs ,

Random or pre-determined?

I downloaded this game because it looked like an interesting and challenging puzzle game. While those things did seem to be true at first, it seems as if the tiles you receive are not random as the developers state. When I first started playing, I was able to achieve multiple games with scores over 1000. Now, I can not even come close to achieving that. It would be blasphemous to assume that my strategy/skill at the game has decreased, so what exactly is the reason for this? While it could be purely coincidence, I would bet that the developers purposefully created the game in such a manner that makes it essentially impossible to top a player’s high score. I have come to this conclusion through not only my experience, but the experience of other reviewers. By intentionally making the game more, players will play the game increasingly more in order to beat their high score. The more people play, the more ad revenue the creators collect. While I cannot be certain in my assumption, I am confident that this is the case. It seems unethical and, quite frankly, pathetic. The concept of this game is awesome, and I commend the developers for that. However, I refuse to overlook this stain on what is an otherwise very-well created game. I would love to hear back from the developers about the perceived randomness of this game.

Developer Response ,

Hello! Thanks for your feedback. We're sorry if there was any confusion about our game. The shapes you get are random. We don't increase the difficulty of levels on purpose. You need to think one step ahead if you have to face a difficult move. If you have any suggestions or ideas on how to improve our app, please let us know at support@easybrain.com. We'll be happy to hear from you and make our app better!

radicalrachel.art ,

Almost perfect

I love this game soo much, it’s challenging and addicting. But I do feel frustrated because whenever I open the app, my music stops even if the sound is off in the game. But I really enjoy everything else! I am really so addicted to this app that I had to delete it to make myself take a break, and then I redownloaded it and a new thing “daily challenges” appeared and I loved it SOOO much. I again kept playing it so much that I made myself temporarily delete the app again. Then I redownloaded it and the daily challenges were gone! I want them back!!
Also I think the ads are overbearing.
But yes still 10/10

Developer Response ,

Hi, thanks for your feedback! Our team is working hard to fix the problem with the music. Sorry for this inconvenience! We're happy you enjoy Daily Challenges. This feature is under test now, and we hope that we can make it available for all our users soon. Please stay tuned for our updates!

Information

Seller
EASYBRAIN LTD
Size
207.2 MB
Category
Games
Compatibility

Requires iOS 10.0 or later. Compatible with iPhone, iPad, and iPod touch.

Languages

English, Arabic, French, German, Italian, Japanese, Korean, Polish, Portuguese, Russian, Simplified Chinese, Spanish, Thai, Traditional Chinese, Turkish, Vietnamese

Age Rating
4+
Copyright
Price
Free
In-App Purchases
  1. Remove Ads $4.99

Supports

  • Game Center

    Challenge friends and check leaderboards and achievements.

  • Family Sharing

    With Family Sharing set up, up to six family members can use this app.

More By This Developer

You May Also Like