Start your 28-day wellness journey! Gentle walking, Tai Chi and Chair Yoga workouts, plus your Wellness Calendar to stay on track every day.
DeePace builds a plan around your life — movement, meals and
rest — and moves at the pace you can actually keep.
Most fitness apps ask you to fit into their program. DeePace does
the opposite: your plan is shaped by your level, your schedule,
and the time you actually have.
YOUR PLAN
Answer a few questions and get a 28-day Tai Chi and walking plan.
It tells you what to do today — no decisions, no guesswork, no
endless scrolling before you start.
WORKOUT LIBRARY
Browse Tai Chi, indoor walking, Chair Yoga, mobility, and
calisthenics sessions you can do at home. New Chair Yoga workouts
take just a few minutes and are done seated — an easy way to move
if standing sessions feel like too much.
MEAL PLANNER
Pick breakfast, lunch, dinner, and snacks from simple recipes with
calories, protein, carbs, and fat for every dish. Filter by what
suits you — under 300 kcal, vegetarian, vegan, and more — and
follow easy step-by-step cooking instructions.
BETTER SLEEP WORKBOOK
A gentle 10-page guide to understand your evening habits and build
a calmer routine, with a 7-day tracker to see what helps you rest.
PROGRESS YOU CAN SEE
Keep your steps, calories, water, and weight in one place. The
focus is consistency — how often you show up, not how hard you
pushed.
BUILT FOR REAL WEEKS
Missed a day? Nothing resets. No streak shaming, no guilt
screens. You pick up where you left off.
WORKS WITH APPLE HEALTH
Connect Apple Health to bring in your steps and calories
automatically. It's optional and off by default — you can enter
everything manually instead, and disconnect any time in your
device settings.
DeePace is intended for general fitness and wellness only. It is
not a medical device and does not diagnose, treat, or prevent any
medical condition. Nutritional values are estimates and may vary
depending on ingredients and portion sizes. Sleep content is for
general wellbeing and is not a substitute for professional advice.
Consult a healthcare professional before starting a new exercise
program or making significant changes to your diet.
SUBSCRIPTION
DeePace is free to use with a limited set of features. Full
access is available through an auto-renewing subscription, offered
on a monthly or 3-month basis. Prices are shown in the app before
purchase.
Payment is charged to your Apple ID at confirmation of purchase.
Subscriptions renew automatically unless auto-renew is turned off
at least 24 hours before the end of the current period. Your
account is charged for renewal within 24 hours prior to the end
of the current period. Manage or cancel your subscription in your
Apple ID Account Settings. Deleting the app does not cancel your
subscription.
Terms of Use: https://deepace.io/terms-of-use-mobile
Privacy Policy: https://deepace.io/privacy-policy-mobile
I just purchased the DeePace workout program for three months. The app is a joke, the only thing that appears is a woman. I followed the directional link from the email sent to me with no better results. I noticed that it is an automatic pay for additional time. No where did I see this mentioned when paying for the original three months. I want a full refund and to be taken out of the automatic pay. If I need to do something else to get this accomplished, please advise. Sherry Evans
Developer Response
Hi Shere, We’re sorry to hear about your experience with DeePace and understand your frustration with accessing the workout program and concerns about automatic renewals. Please email us at help@deepace.io with the email address associated with your account. Our team will review your access issues, subscription, and refund request and assist you with the next steps.
Such a waste of money!
Ana’s Auto Subsription
The app logged me out. When I tried to log back on, it would not accept my password. I didn’t change my password and the app doesn’t give you any contact information or setting options to reset password. I wasted my money. I have blocked them so they won’t auto charge me, because I read someone say they auto charge without your permission. My subscription wasn’t even done and they locked me out!! I am done with this worthless app!
Developer Response
Hi Ana, Thanks for taking the time to leave your review. We're so sorry for this experience; this is definitely not the flow we wanted to present. In order for us to assist with the inconvenience, please email us at help@deepace.io, and our support team will gladly assist with the login issue.
SCAM!!
pesha0809
This is a complete scam I did 5 starts so it would be seen they take your money and then say you have access but it leads you to a dead link and there is no way to sign in. When you try to cancel the link does not work and if you email there is no response!! SCAM SCAM edit they still will not give back my money!
Developer Response
Hi Pesha, We’re sorry to hear about your experience and understand how frustrating it must be to encounter access issues, broken cancellation links, and difficulties getting a response regarding your refund. We take these concerns seriously and would appreciate the opportunity to investigate. Please contact us at support@finestro.io with the email address linked to your account and reference F -- 5827419. Our team will review your access, cancellation, payment, and refund history to help resolve this matter.
Ver disappointed!
9karfi5
Very disappointed! I did three or four workouts, but now can’t log on! There’s no Forgot Password. I am using the password and email I used day before yesterday. I would like a refund. I do not authorize a membership renewal. Please cancel!
Developer Response
We’re sorry to hear that you’ve been having trouble accessing your account, especially after completing several workouts. We understand how frustrating it is to be unable to log in with your usual credentials and not find a password recovery option. We’d like to help resolve this for you. Please contact us at help@deeppace.io and include the unique code F-525738 in your message so our support team can identify your case and assist you with the login issue, cancellation request, and refund inquiry. We appreciate you bringing this to our attention and hope to help you resolve the situation as soon as possible.
• Improved video player: see details for each exercise and switch between exercises with ease
• Landscape mode: watch your workouts in full-screen horizontal view
• New home page: a fresh start screen to jump into your workouts faster
Version 1.5
The developer, APPLYFT, indicated that the app’s privacy practices may include handling of data as described below. For more information, see the developer’s privacy policy .
Data Used to Track You
The following data may be used to track you across apps and websites owned by other companies:
Purchases
Identifiers
Usage Data
Data Linked to You
The following data may be collected and linked to your identity:
Health & Fitness
Purchases
Contact Info
Identifiers
Usage Data
Data Not Linked to You
The following data may be collected but it is not linked to your identity:
Diagnostics
Privacy practices may vary, for example, based on the features you use or your age. Learn More
Accessibility
The developer has not yet indicated which accessibility features this app supports. Learn More
Information
Seller
APPLYFT LTD
Size
30.1 MB
Category
Health & Fitness
Compatibility
Requires iOS 15.0 or later.
iPhone Requires iOS 15.0 or later.
iPad Requires iPadOS 15.0 or later.
iPod touch Requires iOS 15.0 or later.
Mac Requires macOS 12.0 or later and a Mac with Apple M1 chip or later.