iPhone Screenshots

Description

When it comes to money remittance services to Mexico, Guatemala, Colombia and other countries in Latin America, Africa and the World, Intermex is the leader you can trust. You can send money fast, easy and safely to your loved ones.

SECURE

Intermex uses a state-of-the-art money transfer system, there’s no safer way to send money to your loved ones!

EXCELLENT CUSTOMER SERVICE

We guarantee that your money arrives quickly to its destination. For us each wire is personal, that's why Intermex offers the best customer service in the industry. If you need assistance making a transaction online please contact us via telephone at 1.866.999.1282

CASH PICKUP OR BANK DEPOSIT

You may choose from two convenient ways for your beneficiary to receive the money: we offer cash pickup at over 55,000 payment locations in Latin America and bank deposits through the major banks in the region.

What’s New

Version 7.0

- Privacy Policy updated.
- Various improvements and Performance enhancements.

Ratings and Reviews

2.5 out of 5
52 Ratings

52 Ratings

lily235421355 ,

No funciona bien

Se batalla mucho para poder hacer los envíos el app no abre

Developer Response ,

Hola Lily, nos disculpamos por el inconveniente, estamos trabajando en las mejoras. Por favor reciba el código CERO para que lo aplique en su próxima transacción desde la app o nuestra web, y su tarifa será gratis. Si necesita alguna asistencia, puede comunicarse al + 1 866 999 1282 y con gusto le atenderemos.

gguera ,

Couldn’t Register and awful costumer service

I couldn’t even register I try for two days register and it keep saying error occurred try again later and I try again and keep saying the same thing over and over I try on the app and on the website I contact someone on the chat the first time she say try on the website with wifi I I did same thing I contacted again oh try on the app with data same thing I contact again oh we have an updated on our system try again later never work so costumer service fail I try next day same thing contact someone she tell me the same thing and didn’t work still doesn’t work and the bad thing is costumer service doesn’t even know how to fixed very disappointed

Developer Response ,

We are sorry for the inconvenience you have had. Our team is working to make the experience of our users the best. We apologize and for your time you receive a free fee for your next transaction with the CERO code, you can apply it from the website or from the App, if you have any problem contact us at +18669991282 and we will gladly assist you. We want to improve your experience, we are here to serve you.

dray1993 ,

Never use them!!

They are very unreliable, customer service is awful. And they take forever for a refund!!
My advice is take away from them!!! And don’t bother using them.

App Privacy

The developer, Intermex Wire Transfer, indicated that the app’s privacy practices may include handling of data as described below. For more information, see the developer’s privacy policy.

Data Used to Track You

The following data may be used to track you across apps and websites owned by other companies:

  • Usage Data

Data Linked to You

The following data may be collected and linked to your identity:

  • Financial Info
  • Contact Info

Data Not Linked to You

The following data may be collected but it is not linked to your identity:

  • Purchases
  • Identifiers
  • Usage Data
  • Diagnostics

Privacy practices may vary, for example, based on the features you use or your age. Learn More

Supports

  • Family Sharing

    With Family Sharing set up, up to six family members can use this app.

More By This Developer

Finance
Finance

You Might Also Like

Finance
Finance
Finance
Finance
Finance
Finance