LightInTheBox 12+

Online Shopping

LightInTheBox Co.,Ltd.

Designed for iPad

    • 4.5 • 50.6K Ratings
    • Free

Screenshots

Description

Millions of good fashion, all in one app.

As a global fashion shopping station, Lightinthebox brings you affordable and latest trends in style to meet your daily needs. Whether you are looking for ethic vintage style or funny animal prints, gorgeous party looks or comfortable casual basics, you can always find what you want here.
From everyday street wears to festive party outfits, we promise you various in-trend fashion choices, to release your beauty and power, and to express yourself confidently.

Now Explore today's fashion with Lightinthebox!

More Savings:
- Daily Flash Sale on sitewide hot items
- Check-in to claim massive coupons every day
- Gold Member: unlock shipping fees under $4.99 all the time (now in 15 countries, more coming soon!)

Extensive Selections:
- Find anything you want here, from trendy fashion to home living, tech & much more
- Browse & shop easily by Category, Flash Sale, New In, Best Sellers, etc.

Better Shopping Experience:
- Push updates for real-time tracking, price drops, sale alerts & more
- Browse items & deals tailored to your preference
- Customize your own appareals & decorations
- Get inspired by customer reviews in community
- 100% Secure & Easy payments
- Shop now, pay later

Contact us:
URL: https://www.lightinthebox.com
Facebook: https://www.facebook.com/lightinthebox
Instagram: https://www.instagram.com/lightinthebox
YouTube: https://www.youtube.com/c/lightinthebox
TikTok: https://www.tiktok.com/@lightintheboxofficial

What’s New

Version 8.66.1

- Fixed issues & improved your shopping experience
- Gold Member: Unlock shipping discounts for all your orders, all year round!
(Available in US, UK, Canada and 11 more countries. More countries coming soon)

Welcome to Lightinthebox, the fashion station for all!

Ratings and Reviews

4.5 out of 5
50.6K Ratings

50.6K Ratings

Bruce MacFergus ,

Can’t Update My Email

Hi

I just deleted an email account that my subscription at this place is on because there was a lot of spam call and, no, it didn’t come from this place! But when I went over to light in the box and trying to find over how I could change my email address to the one that I want to put on here for my subscription, despite going overhead to help and following the instructions, uphill point where I could, that is, I discovered, I can’t go anywhere on changing that email address past, my orders! I’m supposed to be able to go to account settings from there, but I couldn’t get there so I could then change my email address and then resend an email so I can verify it! Other than this problem, later, the box has really nice equipment and high-quality, but I find their shirts are small for United States sizes as a short sleeve or too skinny at the waist, especially in front, needs to be made a bit longer! I hope I can get my email address, changed over to my new user name, name! I will come back and see if my concern has been answered, so I can update my email address!

Developer Response ,

Dear customer We apologize for any inconvenience caused by our current limitations in changing email addresses. the registered email may not changed for receiving emails, but we usually suggest customer of registering a new account with the correct email address to resolve the issues.

To address your concerns about sizing, we value your feedback and take it into consideration for future improvements to our products. We strive to provide high-quality items that meet the expectations of our customers.

Please feel free to reach out to our customer support team if you have any further questions or require assistance. We appreciate your patience and look forward to serving you.

Best regards,

JasonOlde ,

DO NOT DO BUSINESS WITH THIS COMPANY

I ordered three articles of clothes for a dear friends birthday. I entered my delivery address correctly however Light in the Box worded it a bit differently on the label when they shipped. Unfortunately USPS sent it back to the sender due to the address being incorrect on the label. I contacted USPS as well as Light in the Box and confirmed the correct address information again and stressed that this was a birthday gift and needed it to ship back out asap. I contacted Light in the Box near 10 times over a week asking for help with getting my items delivered with the correct information on the label and Britney only reply to me twice, first time supplying me with my address indicated incorrectly on the label and said that I entered it incorrectly, and second to say that they will not redeliver without me repaying shipping costs and 50% of the purchase price. This is unacceptable and not how customers should be treated. I did not supply the incorrect address information, they created the label incorrectly, and I attempted near 10 times to contact Britney to rectify the situation so I could hopefully still receive my items in time for my friends birthday yet was only contacted by Britney twice with useless information.

I will never do business with this company again and I suggest you do not either. Says a lot about a company when they won't rectify an issues as easy as an address update so customers can receive their items they purchased.

Developer Response ,

Dear Customer

This is customer service from lightinthebox.com. We are really sorry for not resolve the issue. The error of USPS print label feature had been fixed. In this case, we will help to review your order and make the things correct. We will be sure to make the things correct.

USA > China ,

SHOULD BE REMOVED FROM APP STORE

This whole company is one very large scam. The only reason I downloaded the app is because on their website, for returns, it tells you to download the app and shows a step by step, which does not match the steps actually needed. They make it impossible to return anything. They lied about their location, not Washington but Hong Kong, they said 4-7 days shipping unless I paid $60 for expedited shipping, I paid $60 for shipping and then my order wasn’t processed until AFTER the delivery date I paid for. They even threw in a business card saying Sorry For Being Late, and not to Use the Apple App or Website, they said to order with WhatsApp so they don’t have to pay fees to anybody -“makes it cheaper”, then the material description DOES NOT MATCH what they send, they sent plastic bags with zippers instead of what I ordered, polyester vests ( I know the difference because plastic/acrylic melts with a heat press) also I ordered sizes Large-3XL, they sent me the exact same sizes with different tags, when I requested a refund they made it seem like it’s my fault I’m American and Americans are fat? This is a company mind you-I just wanted a refund they promised- they said no and offered 30% of a $417, then sent me $100 which is not 30% of $417, this company is garbage and is doing illicit practices and should be removed from the App Store they are trying to sell garbage while ripping off Apple and American Clients at the same time. Trash trash trash.

Developer Response ,


Dear sir, sorry to hear your unpleasant shopping experience, I do understand your frustration and upsets. According to our system record, very unfortunately certain items of your order were reported not the same as described or did not meet your expectation. They can be fully refunded and partially refunded respectively. Our customer service agent will definitely do their best to resolve your issue as communicated in service ticket #25245035. We are a public listed company in NYSE, but we source our products globally, many of them are from direct manufacturers in Asia or Africa because of their price advantage, wide range of product selections and good quality. Sometimes that could lead to the sizing issue you mentioned, as sizing from various sellers may be different. We always recommend customers to check the size chart on each of the product page, to make sure the size will fit just as it. Rest assured, we will definitely do our best to guarantee customer's satisfaction. In the past 15 years of the company's online sales, we have served millions of satisfied customers in the US and Europe. We do hope you could be one of them with our continuous effort and support. Always a pleasure to be at your service!

App Privacy

The developer, LightInTheBox Co.,Ltd., indicated that the app’s privacy practices may include handling of data as described below. For more information, see the developer’s privacy policy.

Data Used to Track You

The following data may be used to track you across apps and websites owned by other companies:

  • Identifiers

Data Not Linked to You

The following data may be collected but it is not linked to your identity:

  • Purchases
  • Search History
  • Identifiers
  • Usage Data
  • Diagnostics

Privacy practices may vary, for example, based on the features you use or your age. Learn More

Supports

  • Wallet

    Get all of your passes, tickets, cards, and more in one place.

More By This Developer

You Might Also Like

Chic Me - Chic in command
Shopping
Boutiquefeel-Online Fashion
Shopping
Bellewholesale
Shopping
STYLEWE
Shopping
Joom. Shopping for every day.
Shopping
JJ's House:Bridesmaid Dresses
Shopping