Used daily by athletes and beginners. Split makes it easy to go from stiff to flexible with fast, guided routines designed for real progress.
Split is the world’s #1 app dedicated to splits and stretching for splits.
Whether you’re an absolute beginner or a seasoned yogi, Split is your personal companion to help you achieve full front or side splits through smart, safe, and beautifully guided routines. Designed for all body types and flexibility levels, Split takes you on a journey from tight hips and hamstrings to confident, pain-free splits — all at your own pace.
Forget the intimidating poses or one-size-fits-all YouTube videos. Split gives you structured, daily routines created by flexibility experts and athletes, tailored to your current ability and evolving with your progress. Whether you’re looking to master a new pose, improve your mobility for dance, gymnastics, pole, martial arts, or simply feel less stiff every morning — Split is here to help.
• Beginner-friendly, always
No experience? No problem. Our routines start from the basics, focusing on posture, breath, and comfort. You’ll never be pushed beyond what your body is ready for.What makes Split different?
• Smart daily routines
Stretching works best with consistency — that’s why Split gives you 10-15 minute routines you can actually stick to. No 1-hour yoga flows or overwhelming calendars.
• Focus on real results
Our progress-based system guides you toward real change — not just temporary flexibility. You’ll notice improvement in posture, balance, and ease of movement.
• Minimal equipment required
No fancy gear, studios, or expensive memberships. Just you, your phone, and a few minutes a day.
• Soothing UI designed for calm
We believe the experience matters. Split is designed to make you feel good the moment you open the app — from the colors to the sound.
Unlock more with Split Premium
Upgrade to Split Premium and access:
• All advanced stretch programs
• Future exclusive routines and challenges
• And full access to all past and upcoming content
It’s flexibility with intention — no ads, no noise, just results.
You can reach out to hi@appsbyluna.com for support. Check out our terms in the Apple's EULA: https://www.apple.com/legal/internet-services/itunes/dev/stdeula/ . Check out our Privacy Policy here: https://github.com/nachogzas/split-policy/blob/main/privacy-policy.md .
Hey guys, I love this app and so far I didn’t have to pay for it and I’m so happy and it’ll ask you your medical condition if you like I don’t even ask you what hurts so they can like help you through that pain to do the splits, even though you’re hurting that spot
Developer Response
Thank you so much for your comment and for supporting the app! We’re constantly working to make Split better and better, so we’re really happy to hear that you’re enjoying it! If you have any questions or suggestions, feel free to reach out to us at: hi@appsbyluna.com! Keep stretching, you’ve got this🔥🩷
Learner
dzw❤️
I haven’t really tried this app yet but it’s so far going good so far and I hope that I continues to go good in the future
Developer Response
Thank you so much for your comment and for supporting the app! We’re constantly working to make Split better and better, so we’re really happy to hear that you’re enjoying it! If you have any questions or suggestions, feel free to reach out to us at: hi@appsbyluna.com! Keep stretching, you’ve got this🔥🩷
Love
TaueseG2
So helpful with all the questions making sure I get the right plan!
Took my money
jen_999
I had a free subscription for about 3 days and it ended and it was already cancelled, I got money on my apple pay days later and somehow it renewed and i never got a notification i asked for a refund and they didn’t give it to me. I asked twice. Please be careful this app doesn’t give your money back.
Developer Response
Hi! Sorry you had this experience and thank you for writing us here.The free trial lasts for 7 days (we don't run 3-day trials) and we also notify for cancellations before it ends. We didn't specifically charge you afterwards, but your subscription was cancelled due to a billing error, meaning you were about to be charged but didn't have funds inside the account. If you add funds then you'd have to pay what you signed up for, in case, our annual subscription. We hope this explanation helps understand the case.But still we'd like you to reach out to us at hi@appsbyluna.com to see how we can help you further more with the case.Thank you for reaching out!
Fixed some bugs and minor issues
Version 1.3.4
The developer, Ignacio Gonzalez, indicated that the app’s privacy practices may include handling of data as described below. For more information, see the developer’s privacy policy .
Data Used to Track You
The following data may be used to track you across apps and websites owned by other companies:
Identifiers
Usage Data
Data Linked to You
The following data may be collected and linked to your identity:
Contact Info
Identifiers
Data Not Linked to You
The following data may be collected but it is not linked to your identity:
Identifiers
Usage Data
Sensitive Info
Diagnostics
Privacy practices may vary, for example, based on the features you use or your age. Learn More
Accessibility
The developer has not yet indicated which accessibility features this app supports. Learn More
Information
Seller
Ignacio Gonzalez
Size
192.5 MB
Category
Health & Fitness
Compatibility
Requires iOS 15.0 or later.
iPhone Requires iOS 15.0 or later.
iPod touch Requires iOS 15.0 or later.
Mac Requires macOS 12.0 or later and a Mac with Apple M1 chip or later.