Win big, unlock rewards, and enjoy nonstop casino-style fun!
Grand Fortune Club brings a colorful casino-style world full of bright visuals, exciting slot action, and nonstop ways to enjoy the fun!
Grand Fortune Club delivers immersive slot machines, classic video slots, exclusive in-house games, fresh events, daily rewards, exciting redemption features, and much more!
Spin through stunning HD graphics, smooth gameplay, free spins, wild symbols, bonus rounds, and thrilling reward moments. Whether you love timeless reels or modern bonus features, there’s always something exciting waiting to be discovered.
SLOTS EVERYWHERE: Explore a wide variety of classic slots, modern video slots, and exclusive Grand Fortune Club titles. Enjoy rich themes, exciting features, and fresh experiences added regularly!
SPIN TO WIN: Tap, spin, and enjoy smooth casino-style gameplay packed with bright visuals, free spins, wild symbols, bonus rounds, and exciting reward moments.
FREE ENTERTAINMENT: Enjoy casino-style fun anytime with No Purchase Necessary. Jump into the action, claim rewards, and keep the excitement going every day.
DAILY REWARDS: Collect daily login bonuses, join weekly challenges, explore limited-time events, and discover new ways to make every session more exciting.
SMOOTH & SECURE: Play with confidence on a steady, secure platform designed for easy play, reliable service, and a smooth entertainment experience.
FRIENDLY SUPPORT: Get help whenever needed with a support team available 24/7 to keep the gaming journey simple, smooth, and enjoyable.
Keep spinning, explore the fun, and see where luck takes you at Grand Fortune Club!
*Apple Inc. does not sponsor, endorse, or administer any promotional activities offered through this app.
*Grand Fortune Club does not offer real-money gambling and is designed for entertainment use only. It is intended for adults 18 years of age or older.
*This app is available only in jurisdictions where permitted by applicable law.
I honestly never do reviews and I was skeptical about the whole thing but after the first 24 hours after depositing 40$ I did get the cash back but it wouldn’t let me redeem, you have to play it, but I did win 35$ from that 40$ (luckily) and it did let me redeem it but I only redeemed 25$ and there was like a 3 dollar processing fee of 3$ (The Redeem “Processing Fee” goes up the more you redeem as well which is straight up robbery if you ask me) so I only got 22$ and I did it through my PayPal and I didn’t think it would do it but I got a text from PayPal and checked my PayPal and the 22$ did go through. It took like 5-10 mins to process. So other than the bs redeem processing fee, everything has been legit. So idk what’s going on with a lot of peoples accounts (bank, PayPal, or however you set it up), it worked fine for me (I used PayPal). Oh and another thing the “bonus SC” your supposed to get (mine said like $158), it only gave me 60 cents, and you have to buy the bonus (again mine was 158$) for like 150$. Yeah im good on that lol but all in all again it worked fine for me redeeming and everything. Check your account and make sure everything is correct and your ID matches and everything it set up correctly.
Redemption
MathNerd45
Now I loyal give five stars to this game until today read on to find out why .I’ve been playing this app for months and months now I play it every day .I love it and it has like “sister” games , I wanna say like Jackpot Nights and Bruno Reels. Well, it’s been great every day for almost 5 months now on all these games but recently it started with Bruno Riles, then about a month later jackpot Knights also did it where I redeem and instead of coming to my account within five minutes or less it didn’t come in at all and three days later it blocked me out of the game completely and says that they declined the redemption because of suspicious activity now I lost I can’t get back into those two games ever I’ve gone round and round with Support now on this one just now it did the same thing and it’s not in my account. The redemption and Support AI is telling me the same thing and sure enough I can put my life on it that in three days they’re gonna have me blocked out of this game as well I don’t know what’s going on why this is happening. I have not changed anything on my redemption account. Everything is the same with my account on the game, nothing’s changed so there should be no reason for this to happen and I love these games and I wish that they could fix it so I can get back in and keep playing these games. I play them every day all day loyalty.
Developer Response
Dear user, A recent automated review has led us to contact you about your account. Our anti-money laundering system has identified a transaction as a standard safeguard. When these protocols are activated, the account may be temporarily limited while a review takes place. In line with our User Agreement, any confirmed breach could lead to a refund and automatic account closure. Should you contest this result or intend to appeal, please reach out through one of the options below. For in-game customer service, submit "store review", your User ID, and a screenshot of your store review. For email support, contact help@grandfortunegame.com from your registered address, attaching the same keyword, User ID, and screenshot. The keyword is used only to categorise tickets so our technical staff can accurately locate affected accounts and perform a personalised review. Given the large number of enquiries, expect a reply within 48 hours. Consider it our priority — we're on the case.
Do NOT deposit money with them!!
Thot Blonde
0 out of 5 for the WORST most incompetent staff and protocol for effective customer service!!! I won $1600 off a $10 deposit and freeplay issued By THEM for previous deposits made by me on Wednesday… I go to withdraw and they say they have me under review for money laundering I played with $10 in my own apple pay wallet money and their SC FreePlay from Wednesday’s losses and yet their investigating me for money laundering and have been reviewing it for three days already!! if you have a five dollar withdrawal, they’re cool anything more than a couple hundred and you’re the victim of a foreign conartist app! So save yourself the headache don’t deposit with them. I’ll come back and let you know if they actually did their job and put the money I won into my debit card (that is my usual payment account that I both deposited and received winnings from). Now they won’t let me cancel my withdrawal while they pretend it’s under review for three days after I’ve already been verified through the life selfie id me scan and my address and license submission that have long been already verified and approved from prior winnings payment receipt!!! They are run by bots and people who don’t know a thing about customer service and cannot carry out a simple request like cancel my withdrawal, which is never an issue on any other app unless it’s already been paid via blockchain ! They want to toy with my winnings and decide whether they’re gonna rob me or launder it!
Developer Response
Dear user, when you redeem rewards legally and within the applicable user agreement, your order is typically processed very quickly. However, as a legally compliant game, all reward redemptions must undergo a series of third-party regulatory reviews, including those for anti-money laundering, to prevent abuse. We deeply apologize for the delay in your redemption order. We will do our best to work closely with the relevant authorities to shorten the processing time. You can also track the progress of your order on the in-game redemption page. If you have any questions about your order, or if your order is taking longer than expected, please try reaching out to our support team through the following methods: 1. In-game customer service: Send a message to customer service with the keyword "store review", along with your User ID and a screenshot of your store review. We will get in touch with you as soon as possible. 2. Email support: Please contact us via the support email at GrandFortuneClubService@outlook.com, along with your User ID and a screenshot of your store review, using your registered email address (be sure to use the email you used to register your game account and this keyword is only used for classifying and tagging customer service tickets, so that our technical team can precisely identify the user accounts affected by a specific bug). We will review and respond within 48 hours, and we will have an assistant to solve your problem specifically. At the same time, we will continue to improve the game's quality based on user suggestions and strive to provide users with more benefits. Your help and goodwill mean a great deal.
They admit to false advertising. Will keep your redemption and lie as to why it isn’t going through.
kellykelkel330
For four days I’ve had to deal with their “customer service” who lie about why a redemption is being held. I tried to withdraw $2200… they said it was too high of an amount and to do smaller amounts. I did $800 withdrawals with no issues and then after the fourth one for $500, they held it. They would not give a clear answer as to why … even telling me I need to video myself and submit documentation as proof of who I am. The redemption still wasn’t released until like ten hours later. I am VIP status which says “instant withdrawals” on their app. I did another redemption today and they said $500 was too high (even though I did $800 redemption a couple days ago) and to do between $200-$300 withdrawals instead. So I did $250. It still hasn’t gone through even though I’ve asked about it repeatedly. One “customer service rep” will say one thing, and another will say something else. One even told me the $250 redemption request was too high! When I asked about their advertisement of “instant withdrawal” for VIPs, they said (and I quote) “Our game team acknowledges that our in-game instructions can sometimes be unclear.” Saying you have instant withdrawal is actually pretty clear…. They’re just not doing it.It is not worth even trying this app. It is a money trap and obvious false advertisement that they admit.
Developer Response
Dear user, We truly appreciate you taking the time to share your feedback. Under normal circumstances, when rewards are redeemed in line with the User Agreement, orders are processed almost instantly. However, as a legally compliant game, we are required to run every redemption through third‑party regulatory reviews—including anti‑money laundering checks—to ensure a safe and fair environment for everyone. We know delays can be frustrating, and we sincerely apologize for the wait. Our team is actively working with the relevant authorities to speed up the process. You’re also welcome to check your order status directly on the in‑game redemption page. If you have any concerns or feel your order is taking longer than expected, please contact us using the options below, and we’ll make sure your case gets individual attention: 1.In‑game customer service: Send the keyword “store review” along with your User ID and a screenshot of your store review. 2.Email: Use your registered email address to write to GrandFortuneClubService@outlook.com, and include your User ID and a screenshot of your store review (be sure to use the email you used to register your game account and this keyword is only used for classifying and tagging customer service tickets, so that our technical team can precisely identify the user accounts affected by a specific bug). We’ll respond within 48 hours. We’re committed to improving the game based on player suggestions and to offering even more benefits in the future. Thank you again for your patience and support.
Bug fixes and performance improvements.
Version 1.6.1
The developer, EverPrime Futures Inc., indicated that the app’s privacy practices may include handling of data as described below. For more information, see the developer’s privacy policy .
Data Used to Track You
The following data may be used to track you across apps and websites owned by other companies:
Location
Diagnostics
Data Linked to You
The following data may be collected and linked to your identity:
Purchases
Location
Usage Data
Data Not Linked to You
The following data may be collected but it is not linked to your identity:
Diagnostics
Privacy practices may vary, for example, based on the features you use or your age. Learn More
Accessibility
The developer has not yet indicated which accessibility features this app supports. Learn More
Information
Seller
EverPrime Futures Inc.
Size
180.2 MB
Category
Casino
Compatibility
Requires iOS 15.0 or later.
iPhone Requires iOS 15.0 or later.
iPad Requires iPadOS 15.0 or later.
iPod touch Requires iOS 15.0 or later.
Mac Requires macOS 12.0 or later and a Mac with Apple M1 chip or later.