Unwrap your heart with Floward, the #1 online flower delivery and gifts shop. Experience the joy of gifting with our elegantly designed floral arrangements and handpicked gifts, delivered with love and precision. Whether it’s a heartfelt surprise, a grand celebration, or just because—Floward makes every moment special.
Browse our beautiful flowers and exclusively designed floral arrangements. Enjoy a fabulous mix of flower bouquets and creative flower vases. Order your favourite flowers online and pamper yourself.
Download Floward's Flower & gift delivery app and enjoy the following features:
· Same-Day Flower Delivery: Need a last-minute gift? Our fleet ensures fresh, fast, and flawless delivery.
· 100% Fresh Flowers Guaranteed: We source premium flowers daily from the best growers worldwide.
· Exquisite Gift Collection: From luxury chocolates and jewelry to teddy bears and plants, we have something for every occasion.
· Personalized Video Card: Record a heartfelt video and send it with your flowers for an unforgettable experience.
· Occasions Calendar: Never miss a special moment—set reminders and schedule deliveries in advance.
· Flowers Subscription Service: Enjoy fresh, seasonal blooms delivered to your doorstep weekly or monthly.
· Easy and Secure Payments: We support international credit and debit cards for a seamless checkout experience.
· No Address? No Problem! Simply provide the recipient’s name and number, and we’ll handle the rest.
· Loyalty Rewards: Earn Floward Points with every purchase and redeem them for future orders.
Floward isn’t just about sending flowers; it’s about making meaningful connections. Our luxury flower arrangements are crafted by expert florists to leave a lasting impression.
Whether you're celebrating love, friendship, or milestones, Floward ensures your heartfelt emotions are beautifully expressed.
Shop gifts and flowers for any occasion, such as Valentine's Day, Mother's Day, Anniversary, Birthday, Sympathy, Get well soon, Thank you or surprise a person you love or reconnect with your friends and family.
Download Floward now and experience effortless online flower delivery and gift shopping. Celebrate life’s moments with elegance, emotion, and a touch of luxury.
It is not professional nor acceptable to inform your customer that my order and gift was not delivered after the due date because it was not available, even though my order was placed a week ago. Nevertheless, they did not even proposed an alternative or compensated me for the inconvenience and for putting me in this situation....... totally unacceptable and totally unreliable, don’t use it for your special occasion
NOT SAME DAY DELIVERY
Danedill
UPDATE: changing my review from 2 stars to 4 stars. It seems that this company does please customers but their non managerial person talking to customers did not know how to do it. My mom received another bouquet today to make up for the delivery delay and other customer service complications. I appreciate the gesture but I’m sure it’s because they had a surplus of flowers after Mother’s Day occasion. I highly recommend getting dedicated and trained administration people to deal with the customer end of business. ———————————————I would have rated one star if I could but the bouquet looked really nice so this is a two star rating. They DID NOT deliver on the day I selected. I asked them to explain to me what’s wrong and they kept saying “sorry my dear” and using emojis to soften the blow. I was incredibly disappointed with their customer service through WhatsApp (I can’t call because I’m international). They took 3 hours to answer my initial texts, just for the delivery to NOT BE DONE. This bouquet was for Mother’s Day. All my aunts and friend’s moms got their bouquets except my mom. That’s so sad and I was really disappointed. When I asked for them to add value to the bouquet to compensate for their failure to delivery they told me they couldn’t. They just wanted to give me “20% off back to my wallet” whatever that meant. I don’t want money back, I wanted them to give a gift from them to make up for it and they didn’t. I will not be using this service again.
Developer Response
Dear Danedill! We sincerely apologize that your experience with us was nothing but perfect! we appreciate your update and your review. Based on your previous complication, we have evaluated the situation, and action has been implemented to amend itWe apologize again for causing this hassle, We thank you for choosing Floward. Kind Regards, Floward Team.
FRUSTRATING and UNRELIABLE Service
JUST Be REAL 101
I strongly advise against ordering from this app. In my experience, they do not genuinely care about customer satisfaction, despite how they present themselves. They seem to work with very poor-quality vendors and often try to make customers appear dishonest by claiming things were said or requested when they were not.I have personally experienced repeated issues, including delivery delays of 2–3 days. Their customer service is extremely frustrating — instead of addressing concerns directly, they rely on generic, copy-paste responses that waste your time and do not solve the problem.Another recurring issue is that they claim the sender or recipient requested delivery time changes whenever something goes wrong on their end. In my case, this was completely untrue and felt like an attempt to cover their failure to deliver on time.To make matters worse, when the order finally arrived, the flowers were nearly dry, as if they had been prepared days earlier for the original delivery date. This is especially disappointing considering their prices are higher than many competitors in the market.Unfortunately, this has not just happened to me. Several family members and friends have experienced similar problems with this service.I would honestly recommend buying flowers directly from a local shop or using a more reliable delivery service to avoid wasting your time and money.
Developer Response
We are so sorry dear that your experience with Floward did not match your expectations, Help us to improve by providing more information on your experience. Kindly contact us via: support@cs.floward.com 🌹🙏🏽.
Unreliable!!
afra.m
Non professional customer service and you cannot count on delivering your order correct and on Time or even to be delivered at all..They ruined all the moments and happy occasion . First of all they did not deliver my order at the chosen time slot and they did not even bother to call until I called my self after delivery time has passed to ask about the order. I was told the type of my order that I had paid for is not available and cannot be delivered. After several calls and long waiting on a phone, they offered me cheaper replacement and not to be delivered at the same time with out compensation for their mistake. I have no choice but either accept cheaper offer or refund, and when I ask for refund I felt this is what they were pushing me for!!!!Totally unreliable for special occasion
Developer Response
Thank you for passing along your feedback and we apologize for falling short. we sincerely appreciate you letting us know. This experience is in no way what we intended. kindly contact us at hello@floward.com and provide us with your order number so we can look into the issue🌷
We’re always listening to your feedback to help make your experience better. This version contains:
- Bug fixes and performance improvement
Version 6.61.15
The developer, FLOWARD FOR PLANTS & FLOWERS CO, indicated that the app’s privacy practices may include handling of data as described below. For more information, see the developer’s privacy policy .
Data Used to Track You
The following data may be used to track you across apps and websites owned by other companies:
Identifiers
Data Linked to You
The following data may be collected and linked to your identity:
Identifiers
Data Not Linked to You
The following data may be collected but it is not linked to your identity:
Location
Usage Data
Diagnostics
Privacy practices may vary, for example, based on the features you use or your age. Learn More
Accessibility
The developer has not yet indicated which accessibility features this app supports. Learn More