iPhone Screenshots

Description

Our award-winning salons and spas are even more accessible with the Gene Juarez App! Download today to schedule, cancel or change existing appointments, view appointment history or upcoming reservations, and purchase gift cards.
Check in and out from your fingertips! Live beautifully with the Gene Juarez App.

What’s New

Version 1.16.20

We’re improving your booking experience all the time. In this version, we have fixed several bugs and improved app performance. We’re also coming up with some exciting features. To make sure you don’t miss a thing, keep your updates turned on.

Ratings and Reviews

2.0 out of 5
54 Ratings

54 Ratings

captainsbins ,

Won’t let me reset password

I wish I could use this app, however I forgot my password and the reset feature does accept any of my many many passwords attempt. All of the ones I tried fit within their rules of proper passwords, yet once I click to submit “object is not found” pops up or the rules pop up again (which my password obeys them all) Beyond frustrating.

Developer Response ,

We regret the inconvenience you faced. We have resolved this issue. You will now receive a 6 digit numeric code to reset your password. Please let us know if you are facing any further issues here.

wont send my review ,

Good Bye

I made a color and cut appointment. The salon called me to cancel the appointment I made and to reschedule. I rescheduled and drove to my appointment and was in the parking lot to do mobile check in and then the salon called me to cancel again and reschedule for a third time. I said no I need to get my hair done today I’m already here. They had a colorist so they said I could get my hair colored and come back another time to get it cut. I wanted it done together. They said I could get it colored there and then drive to another Gene Juarez salon that had an opening and get my haircut there. Ridiculous they want me to do that. Then they text me, your appointment was cancelled, call to reschedule. I was so upset with this business and not even an apology. I told them to remove me from their records, do not call or text me. I will find another salon. I wish I knew who the president of the company is and how to reach him. This is so unprofessional. Luckily I found a new salon and will never step back into a Gene Juarez salon ever again! I don’t recommend them. They just don’t care!

K1971 ,

Needs work

I had already paid when I made the appt. on the app so I didn’t bring anything with me and when I went in. It still asked for payment.
Wouldn’t let me use saved cards on my phone , or Apple Pay . The app did show I had a saved card, but nothing happened when I clicked it . It said add a payment method . luckily I memorized my number . But now I’m not sure of I’m going to be charged twice or not . App wouldn’t let me check in. Says to wait until I’m in the vicinity . I was in the parking lot and then in lobby and it wouldn’t work .location services were set to always allow , although there is no reason to have them on 24 7. Most of my
Apps I just select only while using . Whole point of you making me download the app was for contactless check in and payment , yet I had to utilize your staff for both things.

Developer Response ,

We really regret the inconvenience you had to face. We do not ask for payment at the time of booking, however we ask you to save a credit card which can be used later for any payments. Hence you were prompted to make a payment after your appointment. We will definitely investigate why you weren't able to use your saved card.
Regarding self check-in, we allow our guests to check in only when they are within 100m of the center. We also ask you for the 'Always allow' location permission, so that we can detect when you are within this radius and send you a push notification which asks you to check-in. You may choose to give us 'While using the app' location permission however, you wont receive the push notification and would have to check the app to see if you are able to check-in or not. The 'Always allow' permission gives you a seamless check-in experience as you would know exactly when you can check-in.

Information

Seller
Highlights Salons, LLC
Size
136.5 MB
Compatibility

Requires iOS 10.2 or later. Compatible with iPhone, iPad, and iPod touch.

Languages

English

Age Rating
12+
Infrequent/Mild Medical/Treatment Information
Location
This app may use your location even when it isn't open, which can decrease battery life.
Copyright
Price
Free

Supports

  • Family Sharing

    With Family Sharing set up, up to six family members can use this app.

More By This Developer

You May Also Like