Netspend: Manage Your Money 4+

Your Money, Your Way

NETSPEND CORPORATION

Designed for iPad

    • Free

Screenshots

Description

TRUSTED BY MILLIONS Netspend® Prepaid Card

No cost to order
No Credit check
Card usage is subject to card activation & identity verification
Earn cash back offers¹

Get paid up to 2 days faster² with direct deposit
Rest easy…you’re protected with card controls
Check your account balance anywhere you are

Netspend's suite of products, you're in charge. Direct deposit is a convenient way to add money to your Account & get paid up to 2 days faster.² Use your card anywhere Visa® debit cards or Debit Mastercard® is accepted. With the Netspend Mobile App³ you can manage your account wherever you go to do things like:

Check your balance & transaction history.
Send money to friends & family⁴
Find reload locations⁵

With the Mobile App³ it’s all at your fingertips.
¹ Netspend Payback Rewards is an optional program. You may opt-out at any time by visiting the Payback Rewards page in your Online Account Center. Reward offers are based on individual shopping habits. Cash back rewards are credited to your Card Account& are not available in the form of a check or other direct payment method. See the program FAQs& Terms& Conditions in your Online Account Center for additional details about how& when you get rewarded. Program sponsor: Netspend Corporation. Pathward, N.A., The Bancorp Bank, Republic Bank & Trust Company, Members FDIC, Visa& Mastercard are not affiliated in any way with this program& do not endorse or sponsor this program.

² Faster funding claim is based on a comparison of the Pathward, N.A., The Bancorp Bank,& Republic Bank & Trust Company's policy of making funds available upon receipt of payment instruction versus the typical banking practice of posting funds at settlement. Fraud prevention restrictions may delay availability of funds with or without notice. Early availability of funds requires payor's support of direct deposit& is subject to the timing of payor's payment instruction.

³ Netspend does not charge for this service, but your wireless carrier may charge for messages or data.

⁴ No cost for online or mobile Account-to-Account transfers between Netspend Cardholders; $4.95 fee for transfers conducted through a Customer Service agent.

⁵ The Netspend Network is provided by Netspend Corporation& its authorized agents. Netspend is a licensed provider of money transfer services (NMLS ID: 932678). Netspend’s licenses& related information may be found at www.netspend.com/licenses. Fees, limits,& other restrictions may be imposed by Netspend& other third parties in connection with use of the Netspend Network.

The Netspend® All-Access® Account is a deposit account established by Pathward, National Association, Member FDIC. Netspend is a service provider to Pathward, N.A.

Netspend® All-Access® is a deposit account that is offered by Republic Bank & Trust Company, Member FDIC. Netspend is a service provider to Republic Bank & Trust Company.

The Netspend Visa Prepaid Card is issued by Pathward, National Association& Republic Bank & Trust Company, pursuant to a license from Visa U.S.A. Inc. The Netspend Prepaid Mastercard is issued by Pathward, N.A.& Republic Bank & Trust Company pursuant to license by Mastercard International Incorporated. Pathward, N.A.& Republic Bank & Trust Company; Members FDIC. Please see the back of your Card for its issuing bank. Netspend is a registered agent of Pathward, N.A.& Republic Bank & Trust Company. The Netspend Visa Prepaid Card may be used everywhere Visa debit cards are accepted. The Netspend Prepaid Mastercard may be used everywhere Debit Mastercard is accepted. Certain products& services may be licensed under U.S. Patent Nos. 6,000,608& 6,189,787. Use of the Card
Account is subject to activation, ID verification,& funds availability. Transaction fees, terms& conditions apply to the use& reloading of the Card Account. See Cardholder Agreement for details.

Mastercard& the circles design are registered trademarks of Mastercard International Incorporated.

What’s New

Version 6.4

Mobile Check Load fixed for latest versions of IOS.

Ratings and Reviews

2.6 out of 5
2.9K Ratings

2.9K Ratings

JuiceyMo3 ,

I am so hurt

Currently I am on the phone with customer service and I feel so violated as trying to be a calm respectful individual. This lady put me on hold and then never came back. I called again and it went to her again. She knew what I was talking about and everything. She proceeded to break down all the details up until they never refunded me my overdraft fee. Then she started constantly talking over me and being nonchalantly rude and condescending. I am currently wrongly overcharged 45 almost $50 and she is consistently talk over me and trying to argue a wrong point about the over draft service. And now they technically have a wrong charge on my account and not trying ratify the situation correctly. I politely asked for a manager but this is the same lady who put me on hold and never came back. She took me off hold and just held the phone with silence until I had to eventually just hang up. Now she is supposed to had transferred the card to a supervisor. She is still overly talking being mean saying they are going to say the same thing when suddenly the phone clicked and now I am on hold. I’m still on hold. I think they are scamming money and don’t want the complaints to interfere with their left-handed ways. This is not cool and it it’s king up a lot of my time. My trust is beyond filtrated at this point. Now I have to change all my direct deposits to them because I can’t afford the be ripped of like that.

Developer Response ,

We're sorry to hear about your experience. For assistance, please email social@netspend.com.

Thank you for rating our mobile app,
Netspend

qubitzilla ,

Warning! Do NOT bank here!!!

Believe me, if I could give minus stars I absolutely would. I’ve been a customer for over 8yrs, and rather enjoyed having an account with them. But recently, I tried to dispute two transactions on my account that ended up being fraudulent and instead of helping me, they denied the disputes and permanently closed my account, with no notification. On top of all this, they permanently banned me from opening another account with them ever. When I attempted to get answers on two separate occasions, nobody could tell me why. I kept being told I would hear back within 24hrs from their fraud department. But never did. I did nothing suspicious. I did nothing fraudulent. I reached out to my bank for help, and they double victimized me. Why would I EVER want to open another account with a bank who treats their long term customers like this? Absolutely abhorrent behavior and customer service. I HIGHLY recommend NEVER trusting this bank with your money.

**UPDATE after response from dev**:

After over 4 attempts now taking hours out of my day to call, get put in hold multiple times and get answers with the promise of having a response with an answer within 24 hrs time but left with no response, you expect me to email YOU to solve this?? Is giving an honest review of your company what it takes to get a serious response from this bank? Boy, this really is 2020 huh..

Developer Response ,

We are sorry to hear this. To speak with us about your experience, please email social@netspend.com.

netspendisaripoff ,

Don’t just don’t

My company partnered with netspend to sell the cards in our stores. And for doing so we received bonuses for every card sold. And employees didn’t have to pay a monthly fee. Well not only am I still getting charged $5 a month, all of a sudden I have no balance. When they took out $5 on June 16th that left me with $13 and some change. Now nothing. They also for some reason shut off my employees card for no reason. And when we called the number that corporate told us too. They couldn’t tell her why just that she is no longer allowed to have a netspend account. But this is also how we get paid our mileage when we have to help out at other stores. I have emailed support and I never get a reply. I have heard nothing good from customers that have previously had a card. They charge fees like crazy. And is a rip off. I no longer offer these cards unless I’m asked by customers about them. Word of advice netspend when you want people to sell your merchandise, don’t screw over the ones making you money. And work on better communication and customer service. Oh and 1 more thing . I can download the app but can never get in. Straight up crap.

Developer Response ,

Hi, we're sorry to hear that and we would love to take a look at the issue. Please reach out to our customer support team at social@netspend.com.

App Privacy

The developer, NETSPEND CORPORATION, indicated that the app’s privacy practices may include handling of data as described below. For more information, see the developer’s privacy policy.

Data Linked to You

The following data may be collected and linked to your identity:

  • Contact Info
  • User Content
  • Identifiers
  • Usage Data
  • Diagnostics

Data Not Linked to You

The following data may be collected but it is not linked to your identity:

  • Purchases
  • Location
  • Diagnostics

Privacy practices may vary, for example, based on the features you use or your age. Learn More

Supports

  • Wallet

    Get all of your passes, tickets, cards, and more in one place.

More By This Developer

Finance
Finance
Finance
Finance
Finance
Finance

You Might Also Like

Finance
Finance
Finance
Finance
Finance
Finance