iPhone Screenshots

Description

MeterEZ is an easy-to-use mobile pay to park application that makes parking quick and painless. Take advantage of the features MeterEZ gives you, whether that be registering family's fleet of cars for use on one account, getting notified when your parking transaction is almost expired or taking a look at how much time is left from your phone, or adding more time to your meter without leaving your weekly team meeting. Simply type in a meter identifier by hand.

We are dedicated to being an easy-to-implement and affordable mobile parking solution both for the customer and the parking municipalities that we work with.

MeterEZ is available for only parkers in Erie, PA.

What’s New

Version 1.6.0

Various bug fixes and 64 bit support.

Ratings and Reviews

3.7 out of 5
9 Ratings

9 Ratings

swags1024 ,

Beware

Absolutely horrible app and service. You’re charged more for using the app and it failed to send me a notification resulting in a parking ticket. Their customer service is just as bad and refused to take responsibility for a glitch with their app. Instead they claimed it was my fault the app didn’t send a notification. I actually wanted to like this and even added $10 into the in app wallet to use. After contacting the customer service I realized that I’ll never see that money again and they refuse to refund it. Live and learn, but hopefully I can help someone from being robbed

Developer Response ,

Hey swags1024! I'm not sure why no one ever responded to this review. To be clear, we never refuse to refund Wallet funds to users, as it is their own money. If you contacted support, and they did not respond, the message may not have made it through. If you still have outstanding funds and would like them refunded, just let us know!

Regarding app pricing, every parking app charges for their services in some way. Some cities bury the fee into the parking price, some show it. Assessing a fee is how meterEZ funds the development of the app and our ongoing expenses as a company, so users can have the convenience of parking from their phone, rather carrying around quarters.

If there's anything else we can do for you, just let us know!

burntawingJB ,

Awful

Nothing ez about this app. Error after error. Reset password 3 times. Sending me codes but saying phone number is wrong. How is it sending codes that are going to me then???
Took 30 minutes just to get it to work and pay $.50 for a 10 minute stop.

App Privacy

The developer, MeterEZ LLC, has not provided details about its privacy practices and handling of data to Apple. For more information, see the developer’s privacy policy.

No Details Provided

The developer will be required to provide privacy details when they submit their next app update.

Supports

  • Family Sharing

    With Family Sharing set up, up to six family members can use this app.

You May Also Like