iPhone Screenshots

Description

ATTENTION: Only for use in participating CSC laundry locations.

CSCPay Mobile provides the easiest and smartest complete laundry solution. This app allows you to pay for laundry cycles from your account by using Bluetooth to communicate with the washer or dryer.

Simply use CSCPay Mobile to purchase credit right from the app, then use that credit for your laundry. A full accounting is available to see your transaction purchase history.

- Launch the app in your laundry room to get started
- Start washers and dryers by scanning the QR code on the machine
- See your balance, and add value to your account

For participating laundry rooms, you can view machine availability as well as receive alerts when your laundry cycle is complete.

Have a question? Tap Help or Give Feedback in the app. You can also reach Customer Care by phone at 855-662-4685 or by email at customerservice@cscserviceworks.com.

Love the app? Rate us! Your feedback is important.

What’s New

Version 2.6.0

Alongside existing options to create and sign in to a CSCPay Mobile account using Email, Google login, and Facebook login, this update introduces support for Sign In with Apple. If you'd like to create an account and sign in to CSCPay Mobile using your Apple ID, tap Continue with Apple on the app sign up screen.

Ratings and Reviews

4.4 out of 5
6.8K Ratings

6.8K Ratings

Writing Gal ,

Great app

I love this app for two reasons. The first is because I don’t have to spend all of my time trying to squirrel away every quarter I come across. It’s really frustrating to do a bunch of loads and then have to find quarters or have it or realize that I’ve run out of quarters it’s much easier to not have to deal with that The second reason I love this app is because we don’t have to worry about people trying to break into our machines to steal those quarters for a long time people are breaking into machines stealing quarters and it was a very big hassle for us and people are no longer doing that which is fantastic which means that when the machine is broken it’s because it actually isn’t working for a legitimate reason as opposed to someone feelings for some quarters in choosing to steal them from the machines.
This app alert works fantastically I’m more than one level and I’m please to use it.

MissOctoberXXII ,

App Never Works

I am EXTREMELY unhappy at the app and the customer service I just received. I’m trying to do laundry and have been unable to successfully log in with my FB login. This happened last time, so I signed in through my email. I took a screenshot of my password for future reference. I tried to use the app, and it had me log in, once again bc it continues to log me out, and it keeps telling me I have the wrong password. When I click “forgot password”, it has me enter my email address and claims it will send me an email with further instructions. I STILL Have not received an email. I checked my junk email and NOTHING. I have a washing machine filled with clothes and detergent, and there’s not a thing I can do about it. I called customer service and spoke to a Freya, who clearly hates working there. She was unable to assist and ended up hanging up on. This is about the worst way to spend my Sunday. I know I have funds in my account and I can’t even access them bc of this horrid service. The banks are closed, so I can’t get quarters, and now I have to figure out what to do with my soaped up clothes, while I go on a journey to find out wth to get quarters. I’d like someone to call me back to figure out a way to solve all of this.

nina ashley ,

Does not live up to expectations

Firstly, when my apartments switched over to this method, I was given a pamphlet that said I get a free wash and a free dry upon sign up, NO CREDIT CARD REQUIRED. After signing up, the free wash and dry are nowhere to be seen. Furthermore, in order to use any part of the app, I had to upload my CC info. Irritated I didn’t get my free wash and dry, I still needed to do laundry so I upload my CC info. I started the washer. The app says it will give you washer dryer status. It does not. It says all of the washers are available, when not only am I using one but others are being used also. It also says it will notify you when your washer is done. Being as how it doesn’t even show I have a wash going, I don’t see how it’s going to do that. This app is only good for paying for your wash or dry and that’s it. The bells and whistles it claims it has are non-existent. They probably don’t care because if people need to do laundry they will use the app anyway. Only use this app if you have to. Otherwise it is just a waste of space.

For the developers: it would appear that none of your machines are communicating with the app itself. Pointless to advertise it as such, if you aren’t going to fix the issue. Thanks.

Developer Response ,

Thanks for the feedback, we're very sorry that you experienced an issue with the sign up bonus. We would like to make it right. Please tap Give Feedback in the app, if you haven't already, and let us know this happened, and what laundry location you're attempting to use, so we can take a look at this and investigate other issues you mention. Once a machine is started with the app, a "My Laundry" section should appear on the Home view of the app, letting you know the estimated time remaining (which the push notification is based upon).

Information

Seller
CSC ServiceWorks Holdings, INC.
Size
77.2 MB
Category
Utilities
Compatibility

Requires iOS 9.0 or later. Compatible with iPhone, iPad, and iPod touch.

Languages

English

Age Rating
4+
Copyright
Price
Free

Supports

  • Family Sharing

    With Family Sharing set up, up to six family members can use this app.

You May Also Like